خبرگزاری کار ایران

از سوی نژاد فلاح؛

مدیران روابط عمومی و رسانه ای باشگاه پرسپولیس منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۲۲

نژاد‌فلاح طی احکامی، حسین قدوسی را به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و پندار خمارلو و حسین خبیری را به عنوان مدیران رسانه‌ای تیم فوتبال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر منصوب کرد.

محمد‌حسین نژاد‌فلاح امروز طی احکامی، مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیران رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را معرفی و منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین نژاد‌فلاح طی احکامی، حسین قدوسی را به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و پندار خمارلو و حسین خبیری را به عنوان مدیران رسانه‌ای تیم فوتبال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر(جام خلیج فارس) منصوب کرد.

وی در احکام صادره، بر تعامل با اصحاب رسانه و تلاش مضاعف برای پاسخگویی به رسانه‌ها و افکار عمومی تاکید کرد.

حسین قدوسی پیش از این سابقه پنج سال فعالیت در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر روابط عمومی و مشاور مدیران عامل و پنج سال فعالیت به عنوان روابط عمومی باشگاه راه آهن و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال راه آهن را داشته است.

وی طی شانزده سال اخیر به صورت مستمر به عنوان سردبیر روزنامه پیروزی مشغول به فعالیت بوده و با بسیاری از رسانه‌ها به عنوان خبرنگار و نویسنده همکاری داشته است. قدوسی از امروز فعالیت خود را به عنوان مدیر روابط عمومی پس از جلسه با قائم مقام باشگاه پرسپولیس و صدور حکم آغاز کرد.

نژاد فلاح همچنین ضمن تقدیر و تشکر از پندار خمارلو با توجه به تسلط وی به زبان انگلیسی و برخورداری او از تجارب رسانه‌ای، وی را به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حسین خبیری را با توجه به سابقه فعالیت چندین ساله در امور رسانه‌ای و اجرایی باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال در رقابت‌های لیگ برتر منصوب و معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز