خبرگزاری کار ایران

یک نفر مخالف بود نمی‌آمدم؛

نژادفلاح: تغییر کادرفنی قطعی نیست / خوشحالم واگذاری انجام نشد / پرسپولیس به صدر برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۹۵

من اخلاقی دارم که حرمت‌ها برایم مهم است و حتی اگر یک رأی مخالف وجود داشت، قطعا در باشگاه حضور پیدا نمی‌کردم و جا دارد از اعتماد اعضای هیأت مدیره، وزارت ورزش و معاونین وزارت و خادم تشکر کنم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: منتظر حضور هواداران در ورزشگاه هستیم. آنها و رسانه‌ها می‌توانند کمک زیادی به تیم کنند و حضور هواداران، بازیکنان را مصمم می‌کند. پرسپولیس حتما به بالای جدول بر می‌گردد و سهمیه کسب خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژادفلاح که در جمع خبرنگاران حاضر در باشگاه پرسپولیس سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: ما امروز جلسه کمیته بازی‌های آسیا را تشکیل دادیم. هر کدام از ارکان باشگاه که در رقابت‌های آسیایی وظایفی بر عهده دارند در این نشست حاضر بودند و قرار شد موارد را مکتوب کرده و در جلسه بعدی ارائه کنند. در این نشست آقایان؛ خوردبین، درخشان و عبدی هم دعوت کردیم تا مسائل فنی مورد نظر را مطرح کنند و از آنها خواستیم با قدرت به فعالیت خود روی نیمکت پرسپولیس ادامه دهند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره گزینه‌های مربیگری پرسپولیس ادامه داد: ما هنوز وارد این مرحله نشده‌ایم. در حال حاضر فقط به بازی پنجشنبه فکر می‌کنیم. نتیجه‌ای که تیم برابر پدیده به دست آورد روحیه بهتری ایجاد کرد و از اعضای تیم قدردانی می‌کنیم. همچنین هواداران مشهدی پرسپولیس و آنهایی که برای حمایت از تیم محبوب شان راهی مشهد شدند، تشکر می‌کنیم و منتظر حضور پررنگ هواداران تهرانی در بازی روز پنحشنبه خودمان هستیم. من قبول دارم که تیم باید هواداران را به ورزشگاه بکشاند اما باور دیگرم هم این است که وقتی تیم شرایط خاصی دارد، هواداران می‌توانند با حضور خود، حال و هوای تیم را عوض کنند.

قائم مقام باشگاه در ادامه تصریح کرد: الان تیم به حضور آنها نیاز دارد. وقتی بازیکن می‌بیند با وجود این شرایط سخت، هوادار در این سرما و از راه‌های دور و نزدیک می‌آید تا از آنها حمایت کند، انگیزه و روحیه می‌گیرد و تلاش خواهد کرد تا آنها را خوشحال از ورزشگاه بیرون بفرستد. این مسائل تیم را مصمم‌تر می‌کند و خواهش من این است که هواداران مثل همیشه کمک کنند. البته مهمتر از بازی روز پنجشنبه، بازی سه شنبه را داریم که جنبه ملی هم دارد. آن بازی متعلق به همه دوستداران فوتبال است و من در همین جا از همه هواداران فوتبال و به طور ویژه از پرسپولیسی‌ها دعوت می‌کنم در این بازی حضور پیدا کنند.

مسئول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: من از رسانه‌ها به جهت علاقمندی و پیگیری اخبار پرسپولیس قدردانی می‌کنم و خواهش من این است که رسانه‌ها کمک کنند از بحران فاصله بگیریم. پرسپولیس شرایط سختی را پشت سر گذاشته است و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای یا مواردی که حاشیه‌ساز شود، به این فرایند کمک نمی‌کند. همه با هم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان گرفته تا هواداران و رسانه ها باید در این مسیر، منسجم کار کنیم. بحثدرباره تغییرات فنی، بحثدرباره آینده دور است و ما الان به بازی‌های پیش رو فکر می‌کنیم و هواداران و رسانه‌ها می‌توانند به دور شدن مجموعه از بحران کمک کنند.

وی در پاسخ به سئوال دیگری درباره ارزیابی خود از شرایط تیم با توجه به موقعیتی که در جدول لیگ دارد، تصریح کرد: ما متوجه این مساله هستیم که در جدول مکان خوبی نداریم اما همه می‌دانیم جایگاه واقعی تیم پرسپولیس هم این نیست. این جایگاه نه در شأن پرسپولیس و هوادارانش و نه در شأن و توان این کادر فنی و بازیکنان است. توانایی مجموعه بیش از این است. ما حتما به بالای جدول برمی‌گردیم و سهمیه آسیایی را کسب می‌کنیم. با نگاهی به آنچه تیم ملی ایران انجام داده است باور دارم این تیم در جام قهرمانان آسیا چهره متفاوتی خواهد داشت و تیمی که آنجا خوب کار کند، قطعا در لیگ برتر نمایش خوبی خواهد داشت.

نژاد فلاح در پاسخ به سئوالی درباره کادر فنی و شانس برانکو و قطبی برای حضور در پرسپولیس گفت: اینگونه نیست که خود تغییرات نهایی شده باشد. ما کمیته فنی داریم، هیأت مدیره داریم و نظرات مشورتی را می گیریم. هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده که تغییر حتما انجام می شود و باید ببینیم تصمیمات چگونه خواهد بود.

او همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره شایعات مطرح شده از نظرات اعضای هیأت مدیره درباره تحولات مدیریتی و ناراحتی علی اکبر طاهری خاطرنشان کرد: ما شب گذشته جلسه خوبی به اتفاق اعضای هیأت مدیره داشتیم. دوستان نیز با نشاط و علاقمندی شرکت کردند. من اخلاقی دارم که حرمت‌ها برایم مهم است و حتی اگر یک رأی مخالف وجود داشت، قطعا در باشگاه حضور پیدا نمی‌کردم و جا دارد از اعتماد اعضای هیأت مدیره، وزارت ورزش و معاونین وزارت و خادم تشکر کنم. در مورد آقای طاهری هم شخصا برای حضور در پرسپولیس از ایشان رخصت گرفتم. نظام ما یک نظام ارزشی است و حرمت بزرگترها را باید حفظ کرد. بر همین اساس با بسیاری بزرگان پرسپولیس هم تماس گرفتم تا از آنها رخصت بگیرم.

قائم مقام پرسپولیس افزود: من از همه و از رسانه‌های محترم می‌خواهم به باشگاه پرسپولیس و در واقع فوتبال کمک کنند. پرسپولیس هم مثل هر تیم دیگری با یازده نفر وارد زمین می‌شود ولی در یک تیم این یازده نفر روی هزار نفر تاثیر می‌گذارند و گاهی این یازده نفر روی یک کشور تاثیرگذار است. دهها میلیون نفر با پیروزی و شکست پرسپولیس می‌خندند و گریه می‌کنند. این تیم می‌تواند امید و نشاط را به کل فوتبال و داخل خانه‌ها تزریق کند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که توفیقات تیم‌هایی مثل پرسپولیس روی راندمان ادارات و کارخانه‌ها و محصلین تاثیر می‌گذارد.

نژادفلاح در پایان درباره بحثخصوصی‌سازی و تعویق واگذاری سهام تصریح کرد: من خوشحال هستم واگذاری انجام نشد تا زمان برای انجام بهتر و دقیق‌تر فراهم شود. من حدود یک ماه و نیم پیش به عنوان مدیرکل ورزش تهران اینکه پرسپولیس تیمی تهرانی و سرمایه‌ای برای تمام فوتبال است اعلام نگرانی کردم که مبادا تعجیل در انجام این کار باعثشکل‌گیری جریانی مثل راه آهن شود. موضوع راه آهن را می‌شود جمع کرد، اما اگر پرسپولیس یا استقلال با چنین شرایطی روبرو شوند جمع کردنی نیست. از تعویق برنامه خوشحالم تا زمینه بهتری برای واگذاری فراهم شود. البته این حرف‌ها باعثسوء تفاهم نشود. من با اصل خصوصی‌سازی موافقم و این اتفاق باید برای پرسپولیس و استقلال روی دهد اما باید زیر ساخت‌ها فراهم شود تا سرمایه‌گذاری مطمئنی صورت بگیرد و اهلیت‌های اقتصادی و اجتماعی به گونه‌ای احراز شود که شما مطمئن باشید پرسپولیس و استقلال همیشه قادر به ادامه راه با همین نام و البته به شکل بسیار بهتر خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز