خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس؛

قهر طاهری پس از دیدار با نژادفلاح / آمادگی‌برانکو و قوت‌گرفتن استعفای درخشان

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۹۵۵

درخشان با توجه به مذاکره مسئولان باشگاه با برانکو به شدت از مدیریت باشگاه دلخور است و با توجه به وضعیت موجود احتمال کناره گیری وی از سرمربیگری سرخپوشان قوت گرفته است.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس روز سه شنبه بعد از حضور در باشگاه با ناراحتی از تغییرات در این باشگاه با حالت قهر وسایل خود را جمع کرده و بدون اینکه با خبرنگاران صحبت کند محل باشگاه را ترک کرد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر طاهری که اوایل دی ماه بعد از دستگیری حمید رضا سیاسی و بازداشت وی با تصمیم هیات مدیره باشگاه به عنوان مدیراجرایی و نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده بود، امروز پس از حضور در باشگاه و دیدار با نژاد فلاح محل باشگاه را ترک کرد.

وی حتی حاضر نشد به سئوالات پرشمار خبرنگاران حاضر پاسخ دهد. به نظر می رسد وی که تنها دو ماه از حضورش در باشگاه پرسپولیس می گذرد از تغییرات اخیر در مدیریت باشگاه ناراضی است.

از سوی دیگر امروز همچنین حمید درخشان، محمود خوردبین و حسین عبدی با حضور در باشگاه پرسپولیس نشستی را با قائم مقام این باشگاه درباره بررسی آخرین وضعیت تیم پرسپولیس برگزار کردند.

درخشان نیز پس از این جلسه با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرد. از جزئیات صحبت های بین سرمربی پرسپولیس و نژاد فلاح بی اطلاعیم اما گفته می شود وی با توجه به مذاکره مسئولان باشگاه با برانکو به شدت از مدیریت باشگاه دلخور است و با توجه به وضعیت موجود احتمال کناره گیری وی از سرمربیگری سرخپوشان زیاد است.

از سوی دیگر برانکو ایوانکوویچ مربی کروات که سابقه هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را نیز در کارنامه مربیگری خود دارد، مذاکره با مسئولان پرسپولیس را تایید کرده و به احتمال زیاد ظرف روزهای آینده برای انجام مذاکرات نهایی راهی تهران خواهد شد.

در همین حال جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز درباره شایعات مبنی بر تغییرات در هیات مدیره و استعفای جمعی آنان به خبرنگاران گفت: این شنیده ها شایعاتی بیش نیست.

همچنین قرار است تا قبل از بازی برابر صبا وضعیت حامی مالی باشگاه پرسپولیس به مراحل نهایی برسد کما اینکه باشگاه نیز مذاکراتی را دراین باره انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز