خبرگزاری کار ایران

نمی‌دانم در پرسپولیس چه عنوانی دارم؛

نژادفلاح: وضعیت برانکو تا لیگ قهرمانان مشخص می‌شود / نتایج در شأن پرسپولیس نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۳۴

برانکو برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده اما قرار است تصمیم نهایی با نظر اعضای هیات مدیره گرفته شود. امیدواریم اعضای هیات مدیره باشکاه به تصمیمی برسند که به نفع پرسپولیس است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس تهران ضمن تایید مذاکره با برانکو ایوانکوویچ برای پذیرفتن هدایت این تیم گفت: برانکو برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد حسین نژادفلاح در گفت‌وگو با برنامه ۹۰ در پاسخ به این سئوال که تحت چه عنوانی در باشگاه پرسپولیس فعالیت خواهد کرد، اظهار داشت: خود من نیز نمی‌دانم باید با چه عنوانی کار کنم و متاسفانه تغییرات مکرر در باشگاه طی فصل جاری موجب شده نتیجه کنونی که متناسب با شأن پرسپولیس نیست بدست آید.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با توجه به اینکه امکان استعفا برای حمید رضا سیاسی وجود ندارد من به عنوان قائم مقام اما با اختیارات مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس فعالیت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا نمی‌شود سیاسی از سمت خود استعفا کند، گفت: این وظیفه‌ای است که باید دیگران انجام دهند و بنده نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم.

نژادفلاح درباره مذاکره با برانکو برای پذیرفتن هدایت پرسپولیس و برگزاری جلسه با درخشان گفت: ضمن تشکر از تلاش‌های درخشان، از وی خواهش کردم با هم نشستی داشته باشیم و درخشان در این نشست گزارشی از وضعیت باشگاه ارایه کرد. خوشبختانه درخشان با وضعیت باشگاه آشناست و از شرایط موجود باشگاه اطلاع دارد. امشب نیز جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره داشتیم و باور ما این است که درخشان کار خود را ادامه دهد.

وی درباره نتیجه مذاکره با برانکو نیز گفت: برانکو برای حضور در پرسپولیس اعلام آمادگی کرده اما قرار است تصمیم نهایی با نظر اعضای هیات مدیره گرفته شود. امیدواریم اعضای هیات مدیره باشکاه به تصمیمی برسند که به نفع پرسپولیس است.

نژاد فلاح در پاسخ به این سئوال که از سوی وزارت ورزش به عنوان قائم مقام پرسپولیس انتخاب شده یا عضو هیات مدیره گفت: اعضای هیات مدیره سه جلسه متوالی داشتند و انتخاب من با تصمیم هیات مدیره بود. در نهایت امروز جلسه هیات مدیره با حضور من برگزار شد و برنامه هایم را ارایه کردم.

وی از اصحاب رسانه خواست با توجه به مشکلات امروز باشگاه پرپسولیس در راستای کمک به این باشگاه گام بردارند و از هواداران پرسپولیس نیز تقاضا کرد به کادر فنی و بازیکنان این تیم اعتماد و اطمینان کنند.

به گفته نژاد فلاح، گزینه‌های این باشگاه برای هدایت پرسپولیس به ترتیب درخشان، برانکو و افشین قطبی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز