خبرگزاری کار ایران

فکر نمی‌کنم بخش‌خصوصی جلو بیاید؛

انصاری‌فرد: وفایی، مالک قانونی پرسپولیس است / همه دنبال شرکت پرسپولیس‌اند، نه برند باشگاه!

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۵۳۲

وفایی در ثبت شرکت‌ها به نام پرسپولیس شرکت ثبت کرده است اما زمانی که قرار بوده در روزنامه رسمی منتشر شود دستی می‌نویسند پیروزی(پرسپولیس) در صورتی که در ثبت شرکت‌ها پرسپولیس ثبت شده است

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است این برند مالک دارد و فروش آن قانونی نیست، هر چند با این شرایط کسی هم جلو نیامده تا بخواهد برند این باشگاه را بخرد.

گفت‌وگوی عباس انصاری‌فرد با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* برای خرید پرسپولیس مشتری پیدا نشد. در این رابطه چه صحبتی دارید؟
قبلاً هم گفته بودم فروش‌پرسپولیس با این شرایط خیلی مشکل است. الان هم کسی جلو نیامده و مشتری نشده و با این شرایط فکر نمی‌کنم بخش‌خصوصی جلو بیاید چون اطمینانی ندارد که فردا صاحب پرسپولیس شود.

* شما برای خرید باشگاه طی چند ماه گذشته تلاش کردید اما چرا در مزایده شرکت نکردید؟
بله، من تلاش کردم اما الان پرسپولیس را نمی‌فروشند، بلکه پیروزی را می‌فروشند، ضمن اینکه فقط برند آن است و شرکت نیست.

* پس شما کلاً منصرف شده‌اید؟
بله، با این شرایط منصرف شده‌ام، چون پرسپولیس مالک دارد. مالک پرسپولیس اسماعیل وفایی است و پیگیر است چون در ثبت شرکت‌ها این برند را ثبت کرده و قانونی است.

* وفایی در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرده با شما قصد خریدن پرسپولیس را داشته و سند ثبت شرکت‌ها را هم دارد اما الان جعل سند شده، این موضوع را تایید می‌کنید؟
وفایی در ثبت شرکت‌ها به نام پرسپولیس شرکت ثبت کرده اما زمانی که قرار بوده در روزنامه رسمی منتشر شود دستی می‌نویسند پیروزی(پرسپولیس)، در صورتی که در ثبت شرکت‌ها پرسپولیس ثبت شده است. خودم آن را ثبت کردم که مخالفت شد و گفتند نباید پرسپولیس باشد و بعد پیروزی را ثبت کردم، یعنی در اردیبهشت ماه سال ۷۰ پرسپولیس و در اسفندماه سال ۷۰ پیروزی ثبت شده و وفایی مالک قانونی باشگاه است.

* اگر وفایی مالک قانونی است پس چرا در این مدت باشگاه دست سازمان تربیت‌بدنی و وزارت ورزش بوده است؟
پرسپولیس دست آنها نبوده و پیروزی بوده، حتی پرسپولیس در سال ۸۵ و در یک‌سری رشته‌ها فعالیت کرد و حتی پرسپولیس و پیروزی در والیبال و چند رشته بانوان مقابل هم بازی کردند.

* فکر می‌کنید آخر این دعوا به کجا ختم خواهد شد؟
بحثاین است که پرسپولیس مالک دارد و بعد از اینکه حکم دادند، پیروزی را منحل کردند، در صورتی که غیرقانونی بوده و الان پرسپولیس مالک دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز