خبرگزاری کار ایران

راه فرار از قانون را یاد گرفته‌اند؛

دادرس: پرسپولیس معارض دارد / راهی پیدا می‌کنند واگذاری را به تاخیر بیندازند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۹۷

احتمال می‌دهم مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مرحله دوم کشیده شود و در فاصله مرحله‌اول تا دوم یکسری اقدامات انجام شود اما امیدوارم هر چه سریع‌تر این واگذاری انجام شود.

کارشناس مدیریت ورزش کشورمان گفت: احتمالا مزایده خرید سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به مرحله دوم خواهد کشید.

مهدی دادرس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، درباره واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آن هم با مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان اظهار داشت: من نمی‌دانم آیا در جلسه واگذاری خریداری پا پیش بگذارد یا نه. شاید برای برخی پولدارها این کار جاذبه داشته باشد و جلو بیایند ولی در کل احساس می‌کنم بحثواگذاری جدی نیست. اگر هم قانون گفته باید تا پایان سال ۹۳ این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شوند برای برخی‌ها همیشه راه‌هایی برای فرار از قانون وجود دارد. الان هم بخواهند یک راهی پیدا می کنند که واگذاری را به تاخیر بیندازند.

وی افزود: اما امیدوارم اراده‌ای برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باشد نه اینکه مثل بعضی‌ها که الان از این موضوع برای خود تبلیغات می‌کنند فقط شاهد یکسری مانورهای رسانه‌ای باشیم.

دادرس در پاسخ به این سئوال که آیا شما قصد خرید سهام باشگاه پرسپولیس یا استقلال را ندارید به خنده و کنایه گفت: ان‌شاالله مثل کسانی که در ۱۰-۲۰ ساله اخیر پولدار شدند یک کلاهبرداری بزرگ انجام دهم و وقتی پولدار شدم آن وقت می‌آیم و سهام این دو باشگاه را می‌خرم! اما واقعیت را بخواهید من زندگی عادی خودم را می‌کنم با همان حقوق کمی که دارم نتوانستم در طی ۱۰ - ۲۰ سال گذشته مثل خیلی‌های دیگر خودم را از لحاظ مالی تکان دهم.

وی ادامه داد: احتمال می‌دهم مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مرحله دوم کشیده شود و در فاصله مرحله اول تا دوم یکسری اقدامات انجام شود اما امیدوارم هر چه سریع‌تر این واگذاری انجام و این مساله ختم به خیر شود. گرچه باید بگویم اگر هم این دو باشگاه خصوصی شوند آن نوع خصوصی‌سازی که در تمام دنیاست و در ذهن داریم، نخواهد بود چراکه در کشور ما برای باشگاهداری عوامل مختلفی وجود دارد.

دادرس افزود: باشگاه‌پرسپولیس یک مدعی و صاحب دیگر به نام وفایی دارد و مدتی است کنار کشیده و امیدوارم بعد از آنکه واگذاری انجام شد خریدار به مشکل نخورد. در شرایط فعلی واگذاری باشگاه‌استقلال راحت است فقط امیدوارم بعد از آنکه تا این حد وقت مردم را گرفتند خصوصی‌سازی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز