خبرگزاری کار ایران

کنفدراسیون‌فوتبال‌آسیا نوشت؛

صدرنشین لیگ‌ایران به مصاف الجیش قطر می‌رود / فولاد در انتظار مصاف الوحده و السد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۰۸۰

نفت تهران بعد از آنکه فولاد خوزستان قهرمان لیگ ایران فرصت صدرنشینی را از دست داد، به عنوان صدرنشین لیگ ایران، در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف الجیش قطر می رود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه آغاز لیگ قهرمانان آسیا نوشت: تیم نفت‌تهران بعد از آنکه فولاد خوزستان قهرمان لیگ‌ایران فرصت صدرنشینی را از دست داد، به عنوان صدرنشین لیگ ایران، در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه به مصاف الجیش قطر می‌رود.

به گزارش ایلنا، تیم فولاد خوزستان در دیدار روز جمعه گذشته مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و فرصت صدرنشینی در لیگ برتر ایران را از دست داد.

سپاهان نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۷، با تک گل مهدی شریفی دیدار مقابل فولاد را برد و با ۳۷ امتیاز به فولاد و استقلال پیوست و در فاصله ۲ امتیازی نفت تهران ایستاد. نفت در دیدار روز پنجشنبه مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رضایت داد. این دیدار آخرین بازی نفت در لیگ ایران قبل از مصاف برابر الجیش قطر است.

از سوی دیگر، گل دقیقه ۷۶ امید عالیشاه مقابل پدیده‌خراسان برای پایان دادن به نوار شکست‌های پی درپی پرسپولیس کافی بود.

فولاد روز ۲۴ فوریه اولین دیدار خود را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌کند. قهرمان ایران بعد از برگزاری بازی پلی‌آف روز سه‌شنبه میان الوحده و السد حریف خود را خواهد شناخت. پرسپولیس برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ به لیگ قهرمانان آسیا بازگشته است. پرسپولیس میزبان لخویای قطر است. همان روز فولاد با برنده پلی آف غرب آسیا روبرو می‌شود.

تراکتورسازی سومین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال جاری، روز جمعه گذشته مقابل صبای قم با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

تیم تراکتورسازی برای انجام اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم نسف گارشی، روز ۲۵ فوریه عازم ازبکستان می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز