خبرگزاری کار ایران

اصرار کنیم به ما شک می‌کنند؛

عبدی: برخی بازیکنان‌ نه کرایه‌تاکسی دارند، نه پول‌بنزین / بیایند بازیکنان هزار تومانی را هم ببینند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۶۰

مردم مدام می‌گویند فوتبالیست‌های میلیاردی اما بیایند بازیکنان هزار تومانی ما را هم ببینند و شاید دلشان بسوزد که ببینند بازیکن ما در رختکن می‌خوابد

کاپیتان تیم فوتبال راه آهن گفت: شرایط تیم ما از هر نظر که بگویید افتضاح است.

بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت نه چندان مساعد باشگاه راه‌آهن در این هفته‌های اخیر اظهار داشت: در مورد شرایط راه‌آهن طی ۲ ماه اخیر آنقدر صحبت کرده‌ایم که مردم بیشتر از خود ما در جریان مشکلات تیم هستند. شرایط راه‌آهن از همه نظر افتضاح است، از نظر امکانات، پول، مسافرت و حتی کرایه تاکسی هم بچه‌ها مشکل دارند و تمام این مشکلات در تیم حس شده و بیش از حد گفتن آن هم فایده‌ای ندارد.

وی افزود: قبل از بازی با ملوان بچه‌ها قصد داشتند تمرین نکنند، چون می‌گفتند وقتی قرار است پول نگیریم حداقل مصدوم نشویم اما همه بزرگترهای تیم تلاش کردند تا تیم بازی کند چون بازی با ملوان برای ما مهم بود. بعضی از بچه‌های ما حتی پول ندارند تا با تاکسی سر تمرین بیایند و ما هم خجالت کشیدیم که به آنها اصرار کردیم سر تمرین بیایند.

عبدی ادامه داد: مردم مدام می‌گویند فوتبالیست‌های میلیاردی اما بیایند بازیکنان هزار تومانی ما را هم ببینند شاید دل‌شان بسوزد که ببینند بازیکن ما در رختکن می‌خوابد. برخی از بچه‌ها حتی برای پول بنزین ماشین‌شان هم مانده‌اند و این حرف‌هایی که من می‌زنم را شاید باور نکنید اما هستند کسانی که پول غذا و تاکسی هم ندارند و این بازیکنان را در تیم ما خواهید دید.

کاپیتان راه‌آهن اظهار داشت: چند روز قبل بحثواگذاری راه‌آهن به وزارت‌نفت مطرح شد و کورسوی امید ما هم همین بود و یک مقدار باعثدلگرمی بچه‌ها شده بود اما امروز در سایت‌ها دیدیم وزارت‌نفت، راه‌آهن را قبول نکرده، البته سرپرست باشگاه تماس گرفت و گفت سوءتفاهم شده و وزارت‌نفت تیم را می‌گیرد و این مسئله هنوز به قوت خودش باقی است. ما به این مسائل کاری نداریم و به عنوان بزرگترهای تیم اگر به بچه‌ها بیشتر از این اصرار کنیم به ما شک می‌کنند و می‌گویند مگر می‌شود شما هم پول نگرفته باشید و اینقدر اصرار کنید.

عبدی در پایان گفت: من دیگر خجالت می‌کشم به بازیکنی که در رختکن می‌خوابد بگویم سر تمرین بیاید. امیدوارم عابدینی هم تلاش خودش را بکند تا مشکلات حل شود. بچه‌ها تا الان به خاطر خودشان و خانواده‌های‌شان سر تمرین آمده‌اند اما دیگر کم آورده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز