خبرگزاری کار ایران

هدف ما داشتن بازیکنان حرفه‌ای است؛

معینی: هیچ بهره‌ای از لیگ‌جوانان نمی‌بریم / نوجوانان فروردین‌ماه به ژاپن می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۵۶

کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم خود پی می‌برد و معتقدم در بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مختلف، تیم‌ها می‌توانند به رفع مشکلات‌فنی، تاکتیکی و تکنیکی خود پی ببرند و آن را حل کنند.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ملی جوانان هیچ بهره‌ای از لیگی که در این رده سنی در کشور برگزار می‌شود، نمی‌برد.

به گزارش ایلنا، فریدون معینی درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان در تورنمنت بین المللی زیر ۱۷ سال در بلاروس گفت: این تیم در مسابقاتی شرکت کرد که از لحاظ فنی بسیار مفید بود. بازیکنان ما رده سنی زیر ۱۵ سال بودند اما بازیکنان تیم‌ها به غیر از تیم چین در رنج سنی زیر ۱۷ سال، قرار داشتند. در واقع حضور در این تورنمنت یک نوع کلاس آموزشی و تجربی برای بازیکنان تیم ملی نوجوانان محسوب می‌شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی که برای این تیم داریم، قرار است فروردین‌ماه نوجوانان به ژاپن سفر کنند تا با تیم نوجوانان ژاپن چند بازی دوستانه برگزار کنند. حضور در این کشور و رقابت پرداختن با تیم پایه قوی ژاپن برای بازیکنان نوجوان ایران بسیار حائز اهمیت است چراکه کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم خود پی می‌برد و معتقدم در بازی‌های تدارکاتی و اردوهای مختلف، تیم‌ها می‌توانند به رفع مشکلات‌فنی، تاکتیکی و تکنیکی خود پی ببرند و آن را حل کنند.

معینی در ادامه درباره تیم ملی جوانان افزود: برنامه‌اصلی تیم ملی جوانان این است که ابتدا بازیکنان مستعد را در استان‌ها شناسایی کند و بعد از آن روی بازیکنان برنامه‌ریزی می‌کنیم و مطمئنا این احتیاج به زمان دارد تا در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا به مشکل برنخوریم.

سرپرست کمیته جوانان همچنین بیان کرد: روز گذشته جلسه خوبی با پیروانی داشتیم که درباره برنامه‌ها بحثو بررسی کردیم که استعدادیابی مناطق را آغاز کنیم و بتوانیم برای آینده فوتبال جوانان پایه‌ریزی کنیم چراکه این بازیکنان آینده فوتبال ما خواهند شد. مهمترین هدف ما داشتن بازیکنان حرفه‌ای است. برهمین اساس یکسری استعدادیابی نهایی درباره تیم های ملی جوانان و نوجوان خواهیم داشت. در ضمن درباره تیم امید هم به خاطر برگزاری منظم لیگ‌برتر و لیگ‌یک بازیکنان آماده‌ای در این سطح داریم.

معینی در ادامه گفت: متاسفانه همین مشکل نوجوانان را در تیم جوانان داریم. رده سنی تیم ملی جوانان در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا باید ۱۱ / ۱۰ / ۷۵ باشد، در حالیکه بازیکنانی در رقابت‌های لیگ جوانان کشور بازی می‌کنند یک‌سال بزرگترند. در واقع ما از این لیگ هیچ بهره‌ای نمی‌بریم. بنابراین نمی‌توانیم از بازیکن جدیدی در لیگ استفاده کنیم و باید با همین بازیکنان کار را ادامه دهیم. البته ناگفته نماند کادر فنی جوانان کار استعدادیابی خود را در سراسر کشور آغاز کرده است. این بازیکنان را کاملا شناسایی می‌کنیم و بر روی آنها برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز