خبرگزاری کار ایران

بازی به بازی جلو می‌رویم؛

خرسندنیا: استقلال شایسته قهرمانی است / کار سختی در تبریز داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۶۰

بازی های باقیمانده برای استقلال حکم فینال را دارد. باید بتوانیم تمام امتیازات ممکن را کسب کنیم ودر آخر فصل به آنچه که استحقاقش را داریم برسیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که بازی های باقی مانده لیگ برای استقلال حکم فینال را دارد که باید بتواند در تمام بازی ها با امتیاز کامل از زمین خارج شود.

محمدرضا خرسندنیا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به پیروزی این تیم مقابل پیکان گفت: شاهد بازی دشواری بودیم ولی در این دیدار استقلال تیم برتر میدان بود و به نظرم استحقاق پیروزی را داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در ۳ بازی اخیر ۹ امتیاز ممکن را کسب کرده ایم و امیدوارم تیم بتواند به این روند خوب خود ادامه بدهد. ما در نیم فصل اول بدشانس بودیم ولی با اضافه شدن وحید طالب لو و رضا عنایتی تیم شرایط بهتری پیدا کرده و نتیجه آن را در بازی های اخیر می بینیم.

خرسندنیا در ادامه افزود: البته هنوز چیزی برای ما تمام نشده، چراکه بازی های باقی مانده برای استقلال حکم فینال را دارد. باید بتوانیم تمام امتیازات ممکن را کسب کنیم و در آخر فصل به آنچه که استحقاقش را داریم برسیم.

این هافبک مشهدی با اشاره به بازی آینده این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: شاگردان کمالوند تیم خوبی‌اند و به نظرم بازی سختی در تبریز مقابل آنها خواهیم داشت ولی ما استقلال هستیم و در هر بازی برای پیروزی به میدان می رویم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با آرامشی که بعد از نتایج اخیر در تیم حاکم شده استقلال شخصیت بهتری پیدا کرده و واقعا مستحق کسب عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم است. امیدواریم با درایت قلعه نویی و کادر فنی به این مهم دست یابیم.

خرسندنیا با اشاره به وضعیت پیچیده جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیستم اظهار کرد: شرایط جدول به گونه ای است که امتیاز تیم‌ها خیلی نزدیک به هم است و همین باعثشده بازی ها از حساسیت بالایی برخوردار باشد. حالا هر بازی حکم فینال را پیدا کرده که ما هم بازی به بازی پیش می رویم و امیدواریم در پایان فصل به نتیجه مطلوبی که می خواهیم برسیم.

استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر، جمعه اول اسفند در تبریز به مصاف گسترش فولاد می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز