خبرگزاری کار ایران

محمدزاده به ایلنا خبر داد:

دعوت از چند بازیکن خارجی به کمیته اخلاق / نظارت ویژه بر مدیر برنامه‌های بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۶۲

برای ما گزارشاتی از چگونگی قرارداد برخی بازیکنان خارجی ارسال شده است ما هم در همین راستا چند بازیکن خارجی را به کمیته اخلاق دعوت کرده‌ایم.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از حضور چند بازیکن خارجی شاغل در فوتبال کشور در کمیته اخلاق برای بررسی نحوه و مبلغ قراردادشان خبر داد.

علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با ایلنا با تایید این خبر بیان داشت: برای ما گزارشاتی از چگونگی قرارداد برخی بازیکنان خارجی ارسال شده که ما هم در همین راستا چند بازیکن خارجی را به کمیته اخلاق دعوت کرده‌ایم. به این بازیکنان اعلام کرده‌ایم که همراه مدیر برنامه‌های خود بیایند تا در موضوعاتی که مطرح است پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: البته مسائل مربوط به این قضیه به صورت محرمانه است و ان‌شاالله بعد از بررسی‌های لازم و نتیجه‌گیری موارد لازم را بیان خواهیم کرد. فقط می‌توان گفت از این پس روی افرادی که به اسم کارگزار فعالیت می‌کنند و بازیکنان خارجی به ایران می‌آورند را بیشتر زیر نظر خواهیم گرفت.

رئیس کمیته اخلاق درباره شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام گفت: ما منتظریم رأی دادگاه قضایی در این زمینه صادر شود و پس از آن ما هم رأی خود را اعلام کنیم، البته هنوز اطلاعی ندارم کی این رأی از سوی دادگاه اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز