خبرگزاری کار ایران

باید شفاف حرف بزنیم؛

آشتیانی: ظرفیت این پرسپولیس همین است / نگذاریم تیم به دسته‌ یک سقوط کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۸۶

چند سال است ۲ موضوع را فراموش کرده‌اند؛ اول برنامه‌ریزی روی تیم‌های پایه؛ دوم هم بحثمدیریت…

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است مردم حق دارند از این پرسپولیس ناراحت باشند.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی بیان داشت: پرسپولیس فعلی بالاتر از این ظرفیت ندارد، یعنی ظرفیت بازیکنان همین‌قدر است. پرسپولیسی‌ها چند سال است ۲ موضوع را فراموش کرده‌اند؛ اول برنامه‌ریزی روی تیم‌های پایه خود که از آنجا تیم بزرگسالان را تغذیه کنند؛ دوم هم در بحثمدیریت خوب عمل نکرده‌اند.

وی افزود: من خودم به عنوان مدیرعامل یا عضو هیات‌مدیره جلو نمی‌آیم. آن روزی هم که پیشکسوتان با امیر خادم جلسه داشتند به او گفتم انتخاب این افراد به عنوان اعضای هیات‌مدیره اشتباه است. پرسپولیس را ما درست کرده و برایش هوادار جمع کردیم، الان این وضعیت را می‌بینیم خون جگر می‌خوریم. هواداران هم ناراحت هستند.

آشتیانی ادامه داد: هیات‌مدیره پرسپولیس فوتبالی نیستند. یکی‌ - دو نفر هم که فوتبالی‌اند کمتر در ایران هستند و بیشتر خارج از کشور هستند. الان دیگر چاره‌ کار این است که تلاش کرد پرسپولیس به دسته پایین‌تر سقوط نکند تا برای سال‌آینده تیم را ساخت. پیشکسوتان تحصیلکرده‌ای مانند دادکان و خودم بیاییم تیم را درست کنیم.

آشتیانی اضافه کرد: متاسفانه مدیران وزارت‌ ورزش وقتی من را می‌بینند می‌گویند چرا علیه ما مصاحبه می‌کنی، من هم در جواب می‌گویم در این سن و سال باید شفاف حرف بزنم. پرسپولیس با تصمیمات همین آقایان به این روز افتاده، به‌طوری که بازی با ملوان اگر ۲ ساعت هم بیشتر ادامه داشت بازیکنان پرسپولیس توان زدن گل را نداشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز