خبرگزاری کار ایران

در واکنش به شایعه تغییرات احتمالی؛

قنبرپور: درخشان همچنان سرمربی پرسپولیس می‌ماند / جلسه باشگاه برای کمک به تیم بود، نه تغییر در نیمکت!

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۰۶

اگر هم مدیریت باشگاه چند روز قبل جلسه‌ای برگزار کردند که من هم در آن جلسه بودم برای دادن آرامش به کادرفنی فعلی بود تا آنها بدون دغدغه بازی مقابل ملوان را برگزار کنند.

مشاور فنی سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حضورم در تیم فوتبال پرسپولیس آن هم به عنوان مربی صحبت ندارد.

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شایعه حضور حسین عبدی و وی به عنوان سرمربی و مربی پرسپولیس در صورت ناکامی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی بیان داشت: چنین موضوعی صحت ندارد. اگر هم مدیریت باشگاه چند روز قبل جلسه‌ای برگزار کردند که من هم در آن جلسه بودم، برای دادن‌ آرامش به کادر فنی فعلی بود تا آنها بدون دغدغه بازی مقابل ملوان را برگزار کنند.

وی ادامه داد: در این جلسه مدیریت‌باشگاه از کادر فنی حمایت کرد، ما هم در جای دیگر باشگاه خدمت می‌کنیم و برای ما مهم نتیجه‌گیری تیم است که امیدواریم پرسپولیس نتیجه بگیرد. حمید درخشان هم اکنون به عنوان سرمربی مشغول رتق و فتق امور است و بنده برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

مشاور فنی سرپرست باشگاه‌پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه پرسپولیس امسال نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و در این شرایط حساس، ما پیشکسوتان مکلف هستیم از تیم حمایت کنیم تا اوضاع سر و سامان بگیرد. هواداران هم در این وضعیت حساس همچنان از تیم حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز