خبرگزاری کار ایران

در جام ملت ها اسیر اتفاق شدیم؛

رهبری‌فرد: منتقدین کی روش کارنامه خودشان را ببینند / پرسپولیس مربی بزرگ خارجی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۹۵۵

کی‌روش یکی از مربیان صاحب سبکی است که به فوتبال ایران آمده و توانسته کارنامه خوبی از خودش بر جای بگذارد و به اعتقاد من او باید در ایران بماند.

مدافع سابق تیم‌های ملی و پرسپولیس با بیان اینکه کی‌روش یکی از بهترین مربیانی است که تاکنون به ایران آمده تاکید کرد: آنهایی که از کی‌روش انتقاد می‌کنند یک بار هم که شده کارنامه خودشان را نگاه کنند و بعد اظهار نظر کنند.

بهروز رهبری‌فرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: کی‌روش یکی از مربیان صاحب سبکی است که به فوتبال ایران آمده و توانسته کارنامه خوبی از خودش بر جای بگذارد و به اعتقاد من او باید در ایران بماند.

وی ادامه داد: من نه شاگرد کی‌روش بوده ام و نه او را تا به حال از نزدیک دیده‌ام اما اعتقاد دارم او مربی بزرگی است و با تیم ملی هم خوب کار کرده و در جام ملت‌ها اسیر اتفاق شدیم.

مدافع اسبق تیم ملی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس این روزها حال و روز خوشی ندارد و خوب نتیجه نمی‌گیرد. به نظر من مدیرانی که هر روز برای باشگاه دانشگاه تاسیس می‌کردند و یا خط هوایی می‌خریدند باید امروز پاسخگو باشند که چرا این تیم پرطرفدار به این حال و روز افتاده است.

رهبری فرد ادامه داد: به نظر من مسئولان باشگاه تا دیر نشده باید یک مربی خوب خارجی را بیاورند تا تیم از بحران نتیجه‌گیری خارج شود؛ مربی نظیر استانکو که صاحب سبک باشد و بتواند تیم را از نظر فنی ارتقا دهد.

مدافع سابق پرسپولیس در بخش پایانی سخنان خود گفت: مطمئنم پرسپولیس امسال نتیجه نمی‌ گیرد و دلم به حال هواداران می‌سوزد که مجبورند نتایج ضعیف تیم را تحمل کنند اما امیدوارم تا دیر نشده یک مربی خوب خارجی سکان دار تیم شود و حداقل تیم را برای فصل آینده قدرتمند و باصلابت ببندد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز