خبرگزاری کار ایران

واکنش‌های کارلوس جای بحثدارد؛

ذوالفقارنسب: کی‌روش باید تحمل انتقادات را داشته باشد / اتفاقات دیدار با عراق در شأن فوتبال ما نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۶۰

بطور کلی اتفاقاتی که در دیدار مقابل عراق برای تیم ملی رخ داد زیبنده فوتبال ما نبود. باید با شخصیت‌تر و منظم‌تر بازی می‌کردیم. ما در رنکینگ‌فیفا تیم نخست آسیا هستیم و باید از این عنوان خود دفاع می‌کردیم.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پس از ناکامی تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کی‌روش نباید انتظار داشته باشد که انتقاداتی به وی نشود.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد حذف تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما در این رقابت ها در مرحله نخست عملکرد خیلی خوبی داشتیم؛ ۳ پیروزی کسب کردیم، اما این پیروزی‌ها مقابل تیم‌هایی بود که از آنها شناخت داشتیم و در نهایت توانستیم بدون دغدغه به عنوان تیم اول صعود کنیم، اما در مسابقه برابر عراق به مشکل خوردیم و اتفاقاتی افتاد که به دور از شأن فوتبال ما بود چراکه بسیار بدکار کردیم و حذف شدیم.

وی ادامه داد: به طور کلی اتفاقاتی که در دیدار مقابل عراق برای تیم ملی رخ داد زیبنده فوتبال ما نبود. باید با شخصیت‌تر و منظم‌تر بازی می‌کردیم. ما در رنکینگ‌فیفا تیم نخست آسیا محسوب می‌شویم و باید از این عنوان خود دفاع می‌کردیم.

وی افزود: متاسفانه ما برای بازی با عراق آماده نبودیم. ناهماهنگی‌ها بین بازیکنان بسیار مشهود بود و حتی بعد از اخراج فولادی واکنش‌های غیر ورزشی نشان دادیم. در ضربات‌پنالتی نیز در انتخاب نفرات پنالتی زن صحیح عمل نکردیم. در مجموع بد عمل کردیم. با این قدمتی که در فوتبال آسیا داریم باید با تسلط تر بازی می‌کردیم.

این کارشناس کشورمان درباره انتقادات اهالی فوتبال از کارلوس کی‌روش و پاسخ قاطعانه وی به امیر قلعه‌نویی و حمید درخشان تصریح کرد: انتقادات فعلی از کی‌روش طبیعی است. در همه جای دنیا وقتی یک شکست ناباورانه برای تیمی رخ می‌دهد انتقاداتی از سرمربی آن تیم می‌شود، اما وقتی کی‌روش واکنش نشان می‌دهد جای بحثدارد. وی نمی‌تواند انتظار داشته باشد بعد از جام ملت‌ها از او انتقاد نکنند. او باخته و باید در مقابل انتقادات خویشتنداری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز