خبرگزاری کار ایران

۷۰ میلیون ایرانی را ناراحت کردند؛

ترابیان: نماینده‌ای در AFC نداشتیم که از حق ما دفاع کند / هر بلایی بخواهند سر ما می‌آورند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۳۳

اگر در کمیته اجرایی AFC نماینده‌ای داشتیم می‌توانست در دوپینگ بازیکن عراقی از حق کشورمان دفاع کند.

رئیس سابق کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: اگر در کمیته اجرایی AFC نماینده‌ای داشتیم، می‌توانست در مساله مربوط به دوپینگ بازیکن عراقی از حق کشورمان دفاع کند.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عدم پذیرش اعتراض ایران به دوپینگی‌بودن عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق بیان داشت: خیلی مهم بود که در کمیته‌اجرایی نماینده‌ای داشته باشیم، باور دارم اگر در آنجا نماینده‌ای داشتیم می‌توانستیم نفوذ بیشتری در تصمیمات AFC داشته باشیم. در نهایت زمانی هم که مشکلی مانند دوپینگی‌بودن بازیکن عراقی مواجه شدیم یک‌سری اقدامات لازم را انجام می‌‌دادیم، ولی متاسفانه در کرسی‌های AFC جایگاهی نداریم و آنها هر بلایی بخواهند سر ما می‌آورند.

وی افزود: الان تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌ها حذف شده و ۷۰ میلیون ایرانی از آن ناراحت هستند، اما یک نکته را هم فراموش نکنید و آن اینکه تیم ملی شکست خورده؛ حالا هر چقدر هم به دنبال دلایل دیگر برویم اصل مطلب این است که ما در جریان بازی به عراق باختیم. حالا باید برویم دلایل فنی شکست را پیدا کنیم.

ترابیان با بیان اینکه هیچ نظر فنی در مورد حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا ندارم، تاکید کرد: الان دیگر نتایج تیم ملی به من ارتباطی ندارد. یک زمانی مسئولیتی در تیم ملی داشتم و می‌توانستم اظهارنظر کنم، اما الان پستی ندارم، ولی آنچه مهم است اینکه ما شکست خود مقابل عراق را بپذیریم و دنبال دلایل فنی ناکامی خود باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز