خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواهیم هواداران را نگران کنیم؛

افجه‌ای: وضعیت مالی خوبی نداریم / کسر امتیاز از استقلال جدی است / فعلا باشگاه خریداری ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۹۹

ما در کنار بدهی هایمان مطالباتی هم داریم که مطالبه اصلی ما از سازمان لیگ است به هر حال در نیم فصل ما یک سهمیه و پول هنگفتی باید از سازمان لیگ بابت حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و تبلیغات محیطی بگیریم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه برای مدیریت باشگاه با مسائل عمده ای دست به گریبان هستیم تاکید کرد: در حال حاضر اصلی ترین مشکل ما مسائل مالی است.

سید سعید افجه ای در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط باشگاه استقلال گفت: برنامه تمرینی به شکل منظمی برگزار می شود اما موضوع اصلی مشکلات مالی است که ما دچار مشکل کرده و باید بگویم از لحاظ مالی وضع خوبی نداریم. از سوی دیگر زمان تعهدات به بازیکنان فرا رسیده ما تلاش خود را در هیات مدیره انجام می دهیم تا نزد بازیکنان بد قول نشویم گرچه تاریخ پرداخت برخی از پول ها گذشته است، برای نیم فصل دوم هم هنوز هیچ پولی پرداخت نکردیم.

وی ادامه داد: البته ما در کنار بدهی های مان مطالباتی هم داریم که مطالبه اصلی ما از سازمان لیگ است. به هر حال در نیم فصل ما یک سهمیه و پول هنگفتی باید از سازمان لیگ بابت حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و تبلیغات محیطی بگیریم که مدیران سازمان لیگ هم به ما جواب سربالا می دهند.

عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: ما مبلغ یک میلیارد تومان هم از اسپانسر روی پیراهن ما طلب داریم که دوماه از پرداخت آن گذشته است. نامه نگاری هایی انجام دادیم اما هنوز پول ما را ندادند. در کنار آن بدهی یک میلیارد و نیم به توزی هم واقعیت دارد. دادگاه CAS آن را تایید کرده و چند روز بیشتر برای پرداخت آن وقت نداریم که اگر پول آن را ندهیم مشکلاتی از قبیل کسر امتیاز گریبانگیر ما خواهد شد.

وی ادامه داد: این بدهی از مجموعه مدیریت قبلی برای ما به یادگار مانده است. البته پنج بازیکن به همین شکل از ما شکایت کرده اند با دو نفرشان تسویه کردیم. توزی سومین نفر است و بعد از آن دو نفر دیگر هم باقی می ماند. این بدهی ها را کنار مطالبات بازیکنان فعلی تیم بگذارید، در کنار آن یک سری هزینه های جاری هم داریم اما در عوض خزانه ما خالی است.

افجه ای اضافه کرد: البته اینها را نمی خواهم بگویم که باعثایجاد نگرانی شود. انشاءا لله همه چیز درست می شود ما هم اینجا هستیم و با تلاش خود این مشکلات را برطرف کنیم. البته ما یک طلبی هم از فیفا به دلیل حضور شش بازیکن در جام جهانی داریم که مبلغ ۳۸۰ هزار دلار یعنی به اندازه طلب توزی است اما تاکنون مقامات فیفا به دلیل تحریم بودن کشورمان این پول را برای مان ارسال نکردند، ما به مسئولین فدراسیون گفته ایم که این پول را برای ما از فیفا بگیرند و بیاورند اما فعلا خبری نشده است. به هر حال طلب هم زیاد داریم اما به ما وعده سرخرمن می دهند، در مقابل باید بدهی های خود را به موقع پرداخت کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا برای خرید سهام باشگاه استقلال خریداری پا پیش گذاشته است یا نه بیان داشت: خریدار نیامده است. البته شاید هنوز زمانش نرسیده است، طبق اعلام سازمان خصوصی سازی اواسط بهمن ماه مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام خواهد شد. برای پرسپولیس هم تنها شنیده ام ایزد دوست پا پیش گذاشته آن هم معلوم نیست در زمان واگذاری پا پیش بگذارد، اگر او یا خریداران دیگر پرسپولیس که الان ادعا می کنند در زمان اعلام شده پا پیش بگذارند درست خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز