خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی رقم خورد؛

پیروزی تیم فوتبال امید ایران مقابل آلبانی / گلزنی نجات و فاضلی برای شاگردان خاکپور

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۳۴

تیم فوتبال امید ایران که هم اکنون در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می برد، عصر امروز سه شنبه موفق شد طی یک بازی تدارکاتی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم امید آلبانی بگذرد.

تیم فوتبال امید ایران موفق شد طی یک بازی تدارکاتی با نتیجه دو بر یک از سد آلبانی بگذرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال امید ایران که هم اکنون در اردوی آماده سازی ترکیه به سر می برد، عصر امروز سه شنبه موفق شد طی یک بازی تدارکاتی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم امید آلبانی بگذرد.

در این بازی که در مجموعه ورزشی شهرداری آنتالیا برگزار شد، گل‌های امید ایران را محمدرضا نجات و حسین فاضلی به ثمر رساندند. در دقیقه ۳۰ این پیکار بازیکن تیم آلبانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

تنها گل آلبانی در ثانیه های پایانی نیمه نخست به ثمر رسید. برخلاف جهت جریان بازی، تیم حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و توانست روی این ضربه به گل برسد. اما با آغاز نیمه دوم ایران همانند نیمه اول صاحب توپ و میدان بود و با توجه با تاکتیک پرس از جلو که از سوی محمد خاکپور به شاگردانش تاکید شده بود، ملی پوشان امید کشورمان موفق شدند نتیجه این نبرد را به نفع خود برگردانند.

دقیقه ۵۱ شاهین ثاقبی، محمدرضا نجات را صاحب توپ کرد و این بازیکن با ضربه بغل پا گل تساوی بازی را به ثمر رساند. در دقیقه ۶۹ پاس پهلوان به حسین فاضلی رسید تا تیم امید ایران در این دقیقه صاحب دومین گل خود شود. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه ای نداد تا سرانجام با نتیجه دو بر یک این بازی تدارکاتی به سود شاگردان محمد خاکپور به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز