خبرگزاری کار ایران

امارات از بحرین و قطر تاکتیکی‌تر است؛

میناوند: باید قدرت خود را به حریفان دیکته کنیم / انتقاد از تیم ملی نباید مخرب باشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۹۱

تنها ایرادی که می‌توان گرفت اینکه بعداز تجربه بازی در جام جهانی و نفراتی که داریم باید در فاز حمله هم قدرت خود را به حریفان دیکته کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای پیروزی مقابل امارات لازم است در فاز حمله نیز پیشرفت داشته باشیم.

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص بازی تیم ملی مقابل قطر که با پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید، بیان داشت: تیم ملی مقابل قطر بد بازی نکرد. ما به دنبال ۳ امتیاز بودیم که به آن رسیدیم، تنها ایرادی که می‌توان گرفت اینکه بعد از تجربه بازی در جام‌جهانی و نفراتی که داریم، باید در فاز حمله هم قدرت خود را به حریفان دیکته کنیم.

وی ادامه داد: بازی با امارات سرنوشت این گروه را مشخص می‌کند. ما برای اینکه به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم نیاز است ۳ امتیاز را به دست بیاوریم، اما آنها هم با کسب یک مساوی به عنوان تیم اول صعود خواهندکرد. البته ما برای اینکه قهرمان شویم نباید به فکر این باشیم که در مرحله‌بعد با چه تیمی بازی خواهیم کرد.

این بازیکن سابق تیم ملی اضافه کرد: امارات نسبت به ۲ تیم دیگر(بحرین و قطر) تاکتیکی‌تر و خلاق‌تر است، هم در دفاع و هم در حمله ۲-۳ بازیکن خوب دارد و در کل روز آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت، آن‌هم در شرایطی که امارتی‌ها با مساوی هم به عنوان تیم صدرنشین صعود می‌کنند، با تمام این حال بسیار خوش‌بین هستم که تیم ملی بتواند نتیجه لازم را مقابل امارت بگیرد.

میناوند افزود: همه باید از تیم ملی حمایت کنیم، اما هر از گاهی در تلویزیون یا رسانه‌های دیگر مصاحبه‌هایی را از برخی دوستان می‌بینم که جالب نیست. من مخالف انتقاد نیستم، اما انتقاد نباید مخرب باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز