خبرگزاری کار ایران

در فاز حمله خوب نبودیم؛

پیروانی: باید مراقب قطر «شوکه‌شده» باشیم / بحرین حرفی برای گفتن نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۹۹

بازی سختی مقابل قطر داریم هر چند که قوی تر از آنها هستیم، اما شوک باخت در بازی اول باعثمی‌شود که قطر مقابل ما بازی بهتری انجام دهد.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران مزد برتری‌اش مقابل بحرین را گرفت و برنده بازی‌اول خود در جام ملت‌های آسیا شد.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی مقابل بحرین خوب بازی کرد و مزد برتری‌اش را گرفت و برنده شد. قبل از بازی‌ها هم گفته بودم که از نظر فنی از این ۳ تیم بالاتریم، اما آنها در زمینه حاشیه و بیرون‌زمین قوی هستند.

کاپیتان پیشین تیم ملی متذکر شد: ما مقابل بحرین مقتدرانه بازی کردیم، هر چند در درون‌دروازه و خط دفاع بهتر از خط حمله بودیم، یعنی همانجایی که کی‌روش گفته بود یکسری از بازیکنان در حد خودشان نبودند. فکر کنم منظورش فاز حمله تیم ملی بوده است.

وی در مورد بحرین نیز گفت: بحرین ۲ بازی دوستانه‌اش مقابل اردن و عربستان را برده بود، اما مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت. تیم‌ها در مجموع نسبت به زمان ما ضعیف‌تر شده‌اند. قطر بهتر از قبل شده، هر چند انگار در باد قهرمانی‌اش در جام خلیج‌فارس خوابیده است. به نظرم عربستان، کویت و عراق ضعیف‌تر از قبل شده‌اند.

وی با اشاره به بازی بعدی تیم ملی مقابل قطر خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم، چون قطر به امارات باخت و به خاطر قهرمانی‌اش در جام خلیج فارس منطقی بازی نکرد. تفاوت قطر با امارات اینقدر نبود که ۴ گل بخورند. ما بازی سختی مقابل قطر داریم، هر چند که قوی‌تر از آنها هستیم، اما شوک باخت در بازی اول باعثمی‌شود قطر مقابل ما بازی بهتری انجام دهد.

پیروانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای صعود از گروه C مشکلی داریم یا خیر نیز گفت: هر اتفاقی احتمال دارد بیفتد، اما ما ایران هستیم و شرایط خوبی داریم. شاید در مراحل‌بعد به مشکل بخوریم، اما در حال حاضر مشکلی نداریم. ما بهترین مربی جام را داریم. کی‌روش نام بزرگی است و می‌تواند به ما کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز