خبرگزاری کار ایران

قطر از امارات و بحرین خطرناک‌تر است؛

عبداللهی: نباید فریب شکست‌قطری‌ها را بخوریم / کی‌روش هیچ‌گاه جوگیر نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۹۴

تیم ملی خیلی خوب ومنطقی بازی کردترکیب اصلی هم تقریبا همان تیم جام جهانی بود و اگر بیگ زاده مصدوم نمی شدیا صادقی هم آماده بود آنها هم در ترکیب اصلی قرار می گرفتند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش مربی بزرگ و منضبطی است که با تجربه او می‌توانیم نتایج خیلی‌خوبی در جام‌ملت‌های آسیا کسب کنیم.

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پیروزی۲ بر صفر تیم ملی مقابل بحرین اظهار داشت: تیم ملی خیلی‌خوب و منطقی بازی کرد. ترکیب‌اصلی هم تقریبا همان تیم جام‌جهانی بود و اگر بیک‌زاده مصدوم نمی‌شد یا صادقی هم آماده بود، آنها هم در ترکیب‌اصلی قرار می‌گرفتند.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم‌ ملی بازی‌تدارکاتی مناسبی نداشت، با همان ترکیب جام جهانی در بازی با بحرین به میدان رفت، حتی سیستم تیم ملی مثل قبل بود تا بازی به بازی بهتر شوند. گر چه در همین بازی‌اول هم خیلی‌خوب بازی کردیم، با برنامه توپ و میدان را در اختیار حریف قرار دادیم و بعد از آن برنامه‌های خود را در زمین پیاده کردیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: به نظرم ما می‌توانیم از گروه‌ صعود کنیم. تنها رقیب‌اصلی ما قطر است و نباید فریب شکست این تیم مقابل امارات را بخوریم، چراکه یک اتفاق بود. قطر از امارات و بحرین خطرناک‌تر است. ان‌شاالله از گروه صعود کنیم و جزو ۴ تیم نهایی خواهیم شد و در صورت تحقق چنین مهمی می‌توان گفت در جام ملت‌ها نتیجه خوبی گرفته‌ایم.

عبداللهی با بیان اینکه شجاعی باید یک نیمه بازی می‌کرد، بیان داشت: مطمئنا در بازی با قطر یک یا دو تغییر خواهیم داشت و این به خاطر سبک بازی قطری‌ها خواهد بود و تغییر تاکتیکی است که کی‌روش اتخاذ خواهد کرد. البته این تغییرات جزیی خواهد بود.

وی درباره عملکرد کی‌روش در تیم ملی گفت: من از همان‌اول گفتم کی‌روش مربی‌بزرگ و منضبطی است و کارهایی که انجام می‌دهد همگی منطقی است، در این بین هر کس هر حرفی علیه او می‌زند کاری ندارم. کی‌روش هیچ‌گاه جوگیر نمی‌شود و منطقی کار می‌کند. وقتی بازی‌تدارکاتی مناسبی نداشتیم در بازی با بحرین همان ترکیب بازی‌های جام‌جهانی را به میدان فرستاد که خود نشان از منطق است. باور کنید اگر بیک‌زاده و منتظری مصدوم نبودند و وریا غفوری و پورعلی‌گنجی هم بازی نمی‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز