خبرگزاری کار ایران

مردم حق دارند شاد باشند؛

کی‌روش باید شیوه بازی تیم را تغییر دهد / ایران با این روش به مشکل می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۵۳

آنچه مسلم است اینکه تیم ملی ایران با این روش و سیستم مقابل تیم‌های قدرتمند آسیا کاری از پیش نخواهد برد، چرا که بحرین هرچند نمایش خوبی داشت اما زور گلزنی را به ایران نداشت

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدارش از مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد ۲ بر صفر بحرین را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارلوس کی‌روش و شاگردانش در نخستین‌گام ۳ امتیاز مهم کسب کردند. این پیروزی از ۲ جهت برای ما اهمیت د ارد. اول اینکه روحیه بازیکنان تیم ملی بالا رفت و دوم حساب کار دست قطر و امارات آمد، اما آنچه در این دیدار اهمیت‌ ویژه‌ای داشت این بود که تیم ملی چندان مقتدرانه و قابل اطمینان بازی نکرد.

تیم ملی مقابل بحرین به خصوص در نیمه‌نخست نمایش خوبی نداشت. کی‌روش هم با همان تفکر جام‌جهانی تیمش را به میدان فرستاده بود. یعنی همان کاری که پیش از مسابقات هم گفته بود و با یک سیستم دفاعی شاگردانش را راهی میدان کرد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین کار مرد پرتغالی این بود که هیجان کاذب را از شاگردانش دور کرد و قصد داشت بدون انجام یک بازی احساسی در این دیدار نتیجه بگیرد، اما آنچه مسلم است اینکه ما در این دیدار هم با سیستم ۱-۳ - ۲-۴ به میدان رفتیم و مانند جام جهانی به فکر دفاع و ضد‌حمله بودیم.

تیم ملی در نیمه دوم کمی بهتر شد، اما بازهم نتوانست نمایش چشمگیری ارائه کند. ایران روی ۲ ضربه کرنر به گل رسید و بحرین را از پیش رو برداشت. امروز تیم ملی ۳ امتیاز بازی اول خود را به دست آورد و نباید کام ملت را تلخ کنیم، چون مردم حق دارند از این پیروزی لذت ببرند و شاد باشند، اما باید به مسائل منطقی هم نگاه کرد و واقعیت‌ها را گفت.

آنچه مسلم است اینکه تیم ملی ایران با این روش و سیستم مقابل تیم‌های قدرتمند آسیا کاری از پیش نخواهد برد، چراکه بحرین هرچند نمایش خوبی داشت، اما زور گلزنی را به ایران را نداشت و شاید هم بازیکنان این تیم خودشان را باور نداشتند. هر آنچه بود، تیم ملی نمی‌تواند اینگونه جلو برود و امیدی نیست که با این شیوه بتوانیم موفقیت‌خاصی در جام ملت‌های آسیا به دست بیاورد.

امروز مردم باید خوشحال باشند و حق دارند شادی کنند، اما کی‌روش اگر فکر اساسی برای سیستم و روش بازی تیمش نداشته باشد، نمی‌تواند در این جام معتبر و مهم به موفقیت برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز