خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

بدهی‌های سرخابی‌ها به مالک‌جدید منتقل نخواهد شد / کمیته تسویه بدهی‌ها تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۹۸

سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت ۴۰ درصد نقد و بقیه اقساط دو ساله واگذار می شود که جزئیات این واگذاری، تا پایان دی ماه آگهی خواهد شد و مزایده دو تیم هم در بهمن امسال برگزار می شود.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: خریدار هر یک از باشگاه های استقلال و پرسپولیس مالک برند و دارایی های آنها می‌شود و بدهی های سرخابی ها به مالک جدید منتقل نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، پوری‌حسینی در گفتگو با واحد مرکزی خبر در خصوص قیمت پایه و شرایط واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: در جلسه دیروز هیات واگذاری قیمت ۲۹۰ میلیارد تومانی برای هر یک از این دو باشگاه به تصویب رسید.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص قیمت گذاری سهام این دو تیم افزود: این قیمت گذاری بر اساس برند و دارایی های موجود استقلال و پرسپولیس انجام شده است.

وی در مورد بدهی های این دو باشگاه و نحوه پرداخت آنها نیز گفت: خریدار هر یک از این باشگاه ها مالک برند و دارایی های آنها می شود و بدهی های سرخابی ها به مالک جدید منتقل نخواهد شد.

پوری حسینی اضافه کرد: در خصوص بدهی های این دو باشگاه نیز قرار است کمیته تسویه تشکیل شود تا نسبت به بررسی و تایید و پرداخت آنها اقدام کند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص شرایط خریداران این دو باشگاه نیز گفت: متقاضیان خرید تنها می توانند مالک یکی از دو باشگاه استقلال یا پرسپولیس شوند، بعلاوه این که نباید مالک باشگاه دیگری باشند.

وی اضافه کرد: سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت ۴۰ درصد نقد و بقیه اقساط دو ساله واگذار می شود که جزئیات این واگذاری، تا پایان دی ماه آگهی خواهد شد و مزایده دو تیم استقلال و پرسپولیس هم در بهمن امسال برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز