خبرگزاری کار ایران

روی نقاط ضعف کار می‌کنیم؛

عزیزیان: باید سنگربان مطمئن در دروازه تیم امید داشته باشیم / بازی‌های تدارکاتی مهم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۲۴۰

دروازه بان هاعملکرد خوبی داشتند و البته نقاط ضعفی هم بود که در ادامه تمرینات قطعا روی همه آنها کار خواهیم کرد تا بتوانیم دروازه بان هایی مطمئن و قابل اعتماد درون دروازه تیم ملی داشته باشیم.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال امید بر ضرورت استفاده از سنگربان مطمئن در درون دروازه این تیم تاکید کردوگفت: در طول مدت تمرینات به طور ویژه نقاط ضعف و قوت دروازه بانان تیم مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا، سعید عزیزیان در مورد عملکرد دروازه‌بان تیم امید برابر تیم عمان گفت: عملکرد خوبی داشتند و البته نقاط ضعفی هم بود که در ادامه تمرینات قطعا روی همه آنها کار خواهیم کرد تا بتوانیم دروازه بان هایی مطمئن و قابل اعتماد درون دروازه تیم ملی داشته باشیم.

وی در مورد بازی تیم امید ایران برابر عمان گفت: با توجه به اینکه بازیکن ها به شرایط آب و هوایی این کشور عادت نکرده بودند و در نیمه نخست با سردرگمی روبرو شدند اما در نیمه دوم بسیار روان بازی کردند و با حفظ نتیجه، یک گل دیگر هم به ثمر رساندند.

عزیزیان با ذکر این نکته که بازی های تدارکاتی بسیار مهم است و باید با انگیزه و روحیه خود در همه مسابقات و حتی مسابقات دوستانه شرکت کنیم تا به بازی های رسمی برسیم، خاطرنشان کرد: هرچند دیدار های پیش رو سخت است اما باید در مسابقات مقدماتی خوب ظاهر شویم و با قدرت به مرحله نهایی برویم.

تیم فوتبال روز جمعه گذشته در یک دیدار تدارکاتی برابر تیم عمان به برتری ۲ بر صفر رسید. این تیم پس از اردوی عمان اواخر دی ماه به آنتالیای ترکیه سفر می کند که این اردو تا هفتم بهمن ماه ادامه دارد.

تیم امید در این اردوی آنتالیا دو دیدار تدارکاتی برابر تیم المپیک دانمارک و یک تیم باشگاهی از امارات متحده عربی برگزار می کند.

بازیکنان تیم امید ایران خود را برای شرکت در رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز