خبرگزاری کار ایران

به حال این فوتبال باید گریست؛

ستاره‌های ۹۸ هم کاری از پیش نبردند / مردم همچنان با فوتبال قهرند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۵۳

در روزی که ستاره‌های فوتبال‌ایران در سال ۹۸ و جمعی از هنرمندان برای برگزاری یک دیدار خیریه در کیش دور هم جمع شده بودند، مردم استقبال چندانی از این بازی پرستاره نداشتند

دیدار خیرخواهانه دو تیم منتخب ۹۸ و هنرمندان در کیش یک واقعیت تلخ را بار دیگر به رخ فوتبال ایران کشید و نشان داد مردم همچنان با این رشته قهر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزی که ستاره‌های فوتبال‌ایران در سال ۹۸ و جمعی از هنرمندان برای برگزاری یک دیدار خیریه در کیش دور هم جمع شده بودند، مردم استقبال چندانی از این بازی پرستاره نداشتند و اکثر سکوهای ورزشگاه کوچک کیش همچنان خالی مانده بود.

تصور اینکه ستاره‌های محبوب و بزرگی همچون علی دایی، خداداد عزیزی، رضا شاهرودی، مهدی هاشمی‌نسب و… در کنار علی پروین نتوانند ورزشگاه کوچک‌کیش را پرکنند، وحشتناک است.

تمام دلخوشی فوتبال‌ایران به نسل ۹۸ است و در کنار آنها هم ستاره‌های دیگری حضور داشتند، اما در نهایت شاهد بودیم با توجه به تمام تبلیغاتی که برای این دیدار خیریه شده بود، باز هم ورزشگاه کوچک‌کیش پرنشده بود و شاهد سکوهای خالی زیادی بودیم.

واقعیت این است که مردم با فوتبال قهر کرده‌اند و دیگر تمایلی به دیدن بازی‌های سطح پایین فوتبال‌ایران از خود نشان نمی‌دهند. فوتبال‌ایران سال‌هاست که در رده ملی و باشگاهی در میادین معتبر بین‌المللی افتخاری کسب نکرده و دیگر شور و شوقی برای مردم باقی‌نمانده تا مسابقات داخلی را از نزدیک ببینند.

در این سال‌ها هنر مربیان ما از جمله امیر قلعه‌نویی، علی دایی، مجید جلالی، محمد مایلی‌کهن و… این بوده که تماشاگران را از استادیوم‌ها فراری دهند چراکه تیم‌های آنها کیفیت لازم را برای جذب تماشاگر نداشته‌اند و نتوانسته‌اند مردم را به حضور در ورزشگاه‌ها ترغیب کنند.

مساله این است که مردم با فوتبال قهر کرده‌اند و در چنین شرایطی تیم ملی می‌تواند نقش‌بزرگی برای آشتی تماشاگران با فوتبال داشته باشد.

موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا می‌تواند یک بار دیگر باعثآشتی‌مردم با فوتبال شود تا دوباره حضور پرشور تماشاگران در استادیوم‌ها را شاهد باشیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز