خبرگزاری کار ایران

جای رحمتی و نوری خالی است؛

یزدانی: جام ملت‌ها آخرین فرصت کی‌روش و فدراسیون / از جام جهانی دستاوردی نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۰۷

جام ملت‌ها شاید آخرین فرصت برای فدراسیونی باشد که در طول ۸ سال هیچ دستاورد جالبی برای فوتبال ما نداشته و تنها دستاورد این فدراسیون لقب بهترین فدراسیون آسیا بوده که تعجب اهالی فوتبال را برانگیخت

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: جام ملت‌های آسیا شاید آخرین فرصت برای فدراسیون باشد که در طول ۸ سال هیچ دستاورد جالبی برای فوتبال کشورمان نداشته است.

داریوش یزدانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی در حال حاضر برای حضور در جام ملت‌های آسیا در استرالیا به سر می‌برد، جام ملت‌های آسیا شاید آخرین فرصت برای فدراسیونی باشد که در طول ۸ سال هیچ دستاورد جالبی برای فوتبال کشورمان نداشته و تنها دستاورد این فدراسیون کسب عنوان بهترین فدراسیون فوتبال آسیا بوده که تعجب همه اهالی فوتبال را برانگیخت و علامت سوالی برای یک قاره بود.

وی افزود: جام ملت‌ها آخرین فرصت برای کی‌روش است که هنوز نتوانسته توانمندی‌های فنی خود را در فوتبال ایران نشان دهد و در هر حوزه‌ای تسلط کامل به فدراسیون و سیستم فوتبال ما داشته در حالیکه کی‌روش باید تابع سیستم باشد و هرگز وی پاسخ قانع‌کننده‌ای نسبت به هیچ یک از سوالات فنی نداشته و پس از جام جهانی نیز هرگز فدراسیون و کی‌روش دستاوردهای جام جهانی را تشریح نکردند و مشخص نشد از جام جهانی دستاوردی داشتیم یا تنها یک حضور ضعیف در این تورنمنت داشتیم.

یزدانی در ادامه تصریح کرد: آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل عراق برای حضور در جام ملت‌های آسیا از نظر فنی ارزش چندانی نداشت و از نقطه نظر فرصت دادن به بازیکنان جوان قابل ارزش بود و بازیکنان جوان ما شایستگی‌شان را به خوبی به معرض نمایش گذاشتند. ضعف بازیسازی از خط دفاع و خلا حضور یک بازیکن بازیساز در تیم ملی کاملا مشهود است، اما ساختار دفاعی تیم و دل بستن به ضد حملات خطرناک، می‌تواند نقطه قوت تیم ایران باشد، کاری که کی‌روش در آن تبحر خاصی دارد.

هافبک سابق تیم ملی اظهار داشت: حضور بازیکنان باتجربه‌ای مثل پولادی، صادقی، حیدری، ‌حسینی، تیموریان، نکونام، دژاگه و قوچان‌نژاد در کنار جوانان خوبی چون آزمون، جهانبخش، امیری و ییرانوند دست کی‌روش را باز می‌گذارد تا با هر سبک و سیستمی تیم خود را به زمین بفرستد. به هر حال کی‌روش تقریبا عملکرد خوبی در بحثانتخاب بازیکن داشته و یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد، اما جای بازیکنان شایسته‌ای همچون مهدی رحمتی و محمد نوری در تیم ملی کاملا خالی است.

یزدانی در پایان گفت: برای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ایران و ایرانی همیشه سربلند و سرافراز باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز