خبرگزاری کار ایران

با افت قدرت روبرو بودیم؛

مومنی: تادئو ۳ کیلو کم کرده / بازیکنان‌را ۲۵۰ کیلومتر می‌دوانم!

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۹۱

در هر تمرین بنابه دلایلی که وجود داشت همیشه یکی، دو بازیکن را در اختیار نداشتیم که تاثیرهایی روی روند کار می‌گذارد اما تلاش کردیم این شرایط را مدیریت کنیم تا تیم از نظر بدنی یک دست آماده شود.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان را تا روز شنبه ۲۵۰ کیلومتر می‌دوانم، از اردوی امارات فشار را کم می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مسعود مومنی افزود: تمرینات خوب و موثری را برای آماده‌سازی تیم دنبال می‌کنیم که اثرات آن در آینده مشاهده خواهد شد. در این بخش از تمرینات که مرحله اول است روی ۳ فاکتور توان هوازی، قدرت و استقامت کار می‌کنیم. این برنامه قبل از اردوی هفته آینده ادامه دارد و بعد از روز شنبه فشار را کاهش خواهیم داد و در اردوی‌امارات که صبح‌یکشنبه به قصد آن تهران را ترک می‌کنیم روی کارهای سرعتی و باز کردن بدن‌ها کار می‌شود. قرار است در جریان این اردو، ۲ تا ۳ بازی دوستانه هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این مدت تمرینات خوبی داشتیم و بویژه باید از بزرگترهای تیم از جمله محمد نوری، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و هادی نوروزی تشکر کنم که در این مدت همراهی خوبی انجام دادند و در مواقعی که بوده‌اند، با تمام وجود کار کردند. البته مشکلاتی هم داشتیم. در هر تمرین بنابه دلایلی که وجود داشت همیشه یکی، دو بازیکن را در اختیار نداشتیم که تاثیرهایی روی روند کار می‌گذارد اما تلاش کردیم این شرایط را مدیریت کنیم تا تیم از نظر بدنی یک دست آماده شود.

بدنساز پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در پرسپولیس با افت قدرت روبرو بودیم و در بحثلاکتیک مشکل داشتیم، بخشی از پارگی‌ها و کشیدگی‌های عضلانی هم ناشی از همین مساله بود. از روزی که تمرینات را شروع کردیم بچه‌ها حدود ۱۹۰ کیلومتر دویده‌اند که با توجه به متراژهایی که از زمین در اختیار داریم به دست آمده و در جریان تمرینات استقامتی، هوازی و دویدن‌ها در طول زمین و دور زمین محاسبه می‌شود. این میزان تا پایان تمرینات روز شنبه به ۲۵۰ کیلومتر می‌رسد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما تمرینات را با توان ۲۰ درصد شروع کردیم و اکنون در اوج فشار هستیم. طبعا بچه‌ها تحت فشار قرار دارند اما کاملا درک کرده‌اند که باید این شرایط را تحمل کنند تا در ادامه فصل مشکل نداشته باشیم چون من اعتقاد ندارم در جریان بازی‌ها برنامه‌هایی مثل دویدن‌های استقامتی طولانی‌مدت بگذاریم و شرایط بدنی باید در قالب تمرینات مختلف از جمله کار با توپ حفظ شود.

مومنی درباره مصدومیت‌های این روزهای امید عالیشاه و حمیدرضا علی‌عسگری با توجه به سوابق قبلی تصریح کرد: کاملا متوجه این امر هستیم. در مورد عالیشاه روی طول عضلات کار می‌کنیم. البته او مشکل حادی نداشت. از ناحیه همسترینگ دچار کوفتگی شده بود که برای جلوگیری از احتمال مصدومیت با نظر کادر پزشکی استراحت کرد. علی‌عسگری هم با اسپاسم در ناحیه کمر روبرو شد. با تصمیم کادر پزشکی قرار شد تا سه‌شنبه(فردا) استراحت کند و قصد داریم از فردا برنامه تمرینات او را آغاز کنیم. البته او با فشار کم شروع می‌کند تا بدنسازی او کامل‌شود ولی با توجه به اینکه خیلی‌خوب تمرین می‌کند، این زمان را جبران خواهد کرد.

وی درباره شرایط تادئو و مطالبی که درباره وی مطرح می‌شود، افزود: وقتی تادئو به ما اضافه شد شرایط او را کاملا بررسی کردیم. خودش گفته بود بعد از آخرین بازی ۳۳ روز تمرین نکرده، اینطور نبود که چربی‌اضافی زیادی داشته باشد، اما اضافه‌وزن داشت. بدن او فرم‌خاصی دارد. استخوان‌بندی درشت و بدن‌عضلانی دارد که باعثمی‌شود این‌گونه به نظر آید. روزی که شروع کردیم بعد از ۳۰ دقیقه افت کرد، ولی در آخرین‌تمرین پا به پای بچه‌ها کار کرد. این نشان می‌دهد زیربنای ساختار بدنی او خوب است. او تا دیروز ۳ کیلو کم کرد. از همین حالا باید بگویم تا روز مسابقه وقتی آماده شود، هیکل و هیبت او تغییر خاصی نخواهد کرد، چون فیزیک او اینگونه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز