خبرگزاری کار ایران

با طعنه به ژنرال؛

جباری: بزرگوار، مشکلت را با پورحیدری حل کن / قلعه‌نویی در یارگیری عجله کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۹۰

امیدوارم بزرگوار «قلعه‌نویی» یک نشستی با منصور پورحیدری داشته باشد تا مشکلات‌شان را بر طرف کنند تا در نهایت مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم همایون‌خان بهزادی هر کجا هست سالم و تندرست باشد و مشکل افسردگی‌اش برطرف شود.

علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین شرایط این باشگاه و اختلافات پیش آمده بین امیر قلعه‌نویی و منصور پورحیدری گفت: من امیدوارم بزرگوار «قلعه‌نویی» یک نشستی با منصور پورحیدری داشته باشد تا مشکلات‌شان را برطرف کنند تا در نهایت مشکلات‌بیشتری به وجود نیاید، چراکه علاقه‌مندان نمی‌خواهند تیم دچار مشکل شود.

وی افزود: این دو پیشکسوت استقلال «امیر قلعه‌نویی و منصور پورحیدری» به خاطر هواداران اختلافات را کنار بگذارند و به فکر اعتلای تیم باشند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص خریدهای این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: با توجه به منابع مالی باشگاه استقلال این تیم توانست نفرات مد نظر خود را به جز محسن مسلمان را جذب کند. نفراتی که جذب شدند این امیدواری را ایجادکردند تیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کند گرچه می‌شد بهتر از این عمل کرد.

جباری در پاسخ به این سوال که استقلال هنوز این شانس را دارد که عنوان قهرمانی لیگ‌برتر را تصاحب کند یا خبر؟ اظهار داشت: بله، استقلال این پتانسیل را دارد که عنوان‌قهرمانی را به دست بیاورد و فقط کادر فنی باید توجه ویژه‌ای به آمادگی‌جسمانی و همبستگی بازیکنان داشته باشد. البته امیر قلعه‌نویی یکی از بهترین مربیان چند سال اخیر لیگ بوده، اما امسال در یارگیری عجله و دیر اقدام کرد، همین موضوع باعثشد مشکلاتی برای تیم به وجود بیایید.

وی درخصوص درگیری لفظی قلعه‌نویی با ملی‌پوشانی مانند امیرحسین صادقی و خسرو حیدری نیز متذکر شد: امیر قلعه‌نویی آدم باهوشی است و می‌داند چه کار می‌کند. بازیکنان هم باید حرمت او را به عنوان سرمربی حفظ کنند، چراکه این اختلافات طبیعی است و به مرور زمان حل می‌شود. آنها به مانند یک خانواده هستند و در یک خانواده حرف بزرگ‌تر خریدار دارد.

این پیشکسوت فوتبال همچنین با اشاره به حضور تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بیان داشت: من امیدوارم تیم ملی بتواند از حیثیت فوتبال‌کشورمان دفاع کند. ما سال‌هاست از کسب عنوان قهرمانی باز مانده‌ایم، اما امیدوارم امسال این عنوان را به دست بیاوریم.

جباری در پایان درخصوص اینکه همایون بهزادی پیشکسوت پرسپولیس اعلام‌کرده به دلیل شرایط فعلی فوتبال کشور دچار افسردگی شده، بیان داشت: ان‌شاالله مشکلی برای همایون بهزادی پیش نیاید و همایون عزیز در سلامت کامل باشد. مشکلات فوتبال کم و بیش بوده و هست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز