خبرگزاری کار ایران

پیگیر آزادی سیاسی هستیم؛

خواجه‌وند: پرسپولیس در نقل و انتقالات موفق بود / درخشان جبران می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۳۰

درخشان همواره مورد حمایت مدیریت باشگاه بوده و در نیم فصل اول با بضاعتی که داشت به نتایج قابل قبولی دست یافت و امیدواریم در نیم فصل دوم با تقویت تیم بتوانیم جایگاه بهتری را در جدول بدست آوریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات را موفق ارزیابی کرد و گفت: با نفراتی که جذب کردیم نیم فصل دوم قطعا نتایج بهتری بدست خواهیم آورد.

مهدی خواجه وند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اتفاقات غافلگیر کننده ای که در خصوص دستگیری مدیر عامل باشگاه اتفاق افتاد و مشکلات مالی که با آن روبرو بودیم، توانستیم در حد مناسبی بازیکنان مورد نظر را جذب و کمبودهای تیم را برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه بسیاری معتقدند پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده است، گفت: ما طبق نظر کادر فنی عمل کرده ایم و از آنجا که کادر فنی از روند جذب بازیکنان رضایت دارد تصور می کنم توانسته باشیم تیم خوبی را برای نیم فصل دوم مهیا کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بسیاری نگران وضعیت این تیم در جام باشگاه های آسیا هستند، گفت: فصل نقل و انتقالات برای ترمیم تیم هاست و اینکه کادر فنی نقاط ضعف تیم را برطرف کند و از آنجا که بازیکنان خوب خارجی را جذب کردیم نباید نسبت به آینده نا امید باشیم.

خواجه وند در مورد آخرین وضعیت حمیدرضا سیاسی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: بخش حقوقی باشگاه به صورت مداوم پیگیر وضعیت او هستند ولی پرونده سیاسی در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و پیش بینی می کنم روند این رسیدگی زمانبر باشد.

وی در مورد وضعیت متزلزل حمید درخشان بر روی نیمکت تیم پرسپولیس و احتمال جایگزینی وی گفت: درخشان همواره مورد حمایت مدیریت باشگاه بوده و در نیم فصل اول با بضاعتی که داشت به نتایج قابل قبولی دست یافت و امیدواریم در نیم فصل دوم با تقویت تیم بتوانیم جایگاه بهتری را در جدول بدست آوریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد کمک مالی وزیر ورزش به باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه همواره حمایت های خوبی را از پرسپولیس انجام داده و کمک های جانبی وزارتخانه به رفع بحران های مالی باشگاه کمک کرده ولی اینکه به تازگی کمکی به باشگاه پرسپولیس شده باشد در جریان آن نیستم.

وی همچنین در مورد کمک های هدایتی به باشگاه پرسپولیس گفت: از کمک های به موقع ایشان سپاسگزاریم و امیداوریم این کمک ها همچنان در راستای حمایت از باشگاه و تقویت تیم ادامه داشته باشد.

خواجه وند در مورد بازیکن دوپینگی پرسپولیس نیز گفت: هنوز چیزی در این زمینه به باشگاه اعلام نشده ولی ما باید ببینیم این اتفاق در چه شرایطی رخ داده و در حال حاضر ترجیح می دهم در این باره اظهار نظر نکنم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درخصوص اردوی این تیم در جزیره کیش گفت: این اردو لغو شده ولی در صدد هستیم تا یک اردوی خارجی را جایگزین آن کنیم تا بازیکنان باشرایط بهتر و هماهنگ تری خود را برای نیم فصل دوم آماده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز