خبرگزاری کار ایران

شب گذشته در جماران انجام شد؛

دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با حسن خمینی / تاکید بر واگذاری مالکیت پرسپولیس به پیشکسوتان

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۷۱

در این دیدار سیدحسن خمینی، بر ضرورت توجه به جایگاه و ارزش معنوی باشگاه‌های ورزشی باسابقه‌ای چون پرسپولیس و استقلال و نیز تکریم پیشکسوتان ورزشی خصوصا در این ۲ باشگاه تأکید کرد.

جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس شب گذشته در جماران با حجت الاسلام سید حسن خمینی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار صمیمی که حجج‌الاسلام مجید انصاری، علی یونسی و علی اشراقی حضور داشتند، سیدحسن خمینی، یادگار امام(ره) بر ضرورت توجه به جایگاه و ارزش معنوی باشگاه‌های ورزشی باسابقه‌ای چون پرسپولیس و استقلال و نیز تکریم پیشکسوتان ورزشی خصوصا در این ۲ باشگاه تأکید کرد.

همچنین جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله همایون بهزادی، امیر عابدینی، علی پروین، ضیا عربشاهی و… طی سخنانی بر اولویت‌بخشی به پیشکسوتان در واگذاری مالکیت این باشگاه تأکید کردند که یونسی و انصاری قول مساعد برای پیگیری این موضوع را در دولت دادند.

در این دیدار همچنین سیدحسن خمینی فرا رسیدن سال نوی میلادی را به ادموند بزیک، پیشکسوت ارمنی تیم پرسپولیس تبریک گفت و یادآور شد که تیم‌های فوتبال ایران در ادوار مختلف همواره دارای بازیکنان ارمنی موفقی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز