خبرگزاری کار ایران

فقط مردم پشت ما بودند؛

محمدی: نفت را صددرصد در لیگ برتر نگه می‌داریم / جو مسجد سلیمان به نفع ما شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۶۶

ما در چند پست توانستیم بازیکنان خوبی بیگیریم، عمده مشکل ما در خط دفاع بود که بازیکنان خوبی در این خط گرفته‌ایم. خط حمله ما هم تقویت شده و الان شرایط بهتری دارد

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است مشکلات این تیم در نیم فصل اول تا حدودی حل شده و این تیم ریشه‌دار و قدیمی می‌تواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند و خودش را در لیگ برتر حفظ کند چرا که بچه‌های نفت مسجد سلیمان با نشان دادن قابلیت‌های خود و حمایت هواداران‌شان می‌توانند امتیازات از دست رفته نیم فصل را جبران کنند.

گفت و گوی رضا محمدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* از اردوی تیم در بندرعباس راضی هستید؟
بله شرایط خوبی داریم. ما از روز دوشنبه وارد اردو شدیم و صبح و عصر تمرین می‌کنیم و ۱۰ روز اینجا خواهیم بود. شرایط اردو خیلی خوب است و همه بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند. تیم ما کامل است و فقط چند بازیکنی که در تیم ملی امید داریم در این اردو نیستند. ما صبح‌ها تمرینات هوازی و قدرتی و عصرها تمرینات تاکتیکی را انجام می‌دهیم. احتمال دارد روز دوشنبه هفته آینده هم یک بازی تدارکاتی با منتخب حاجی آباد داشته باشیم.

* عملکرد نفت مسجد سلیمان در نیم فصل اول چطور بود؟
احساس می‌کنم در اول فصل تیم ما در یارگیری بد سلیقه عمل کرد و می‌شد بهتر از این بازیکن بگیرند، اما در نهایت تیم ما لیگ را با نقص شروع کرد. البته و با تمام مشکلات ما خوب کار کردیم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم، اما بدشانسی می‌آوردیم چراکه پنالتی‌های ما گل نمی‌شد و از طرفی هم اخراج‌های زودهنگامی که قبل از دقیقه ۱۰ داشتیم برای ما مشکل ساز شد. کم تجربگی بعضی از بازیکنان هم بود و همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم خوب نتیجه بگیریم. تیم ما خوب حمایت نشد و فقط هواداران پشت این تیم بودند و بچه‌ها را تنها نگذاشتند تا در نهایت کادر فنی که عوض شد و کادر جدید که آمد جو مسجد سلیمان به نفع ما شد و توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم و در نهایت در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفتیم.

* فکر می‌کنی در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشید؟
ما در چند پست توانستیم بازیکنان خوبی بیگیریم عمده مشکل ما در خط دفاع بود که بازیکنان خوبی در این خط گرفته‌ایم. خط حمله ما هم تقویت شده و الان شرایط بهتری دارد، اما همه چیز مستلزم تمرینات خوب بچه‌هاست تا به هماهنگی کامل برسیم و بتوانیم امتیازات نیم فصل اول را جبران کنیم.

* از عملکرد خودت در نیم فصل اول راضی بودی؟
بد نبودم؛ البته نمی‌شود گفت فوق‌العاده بودم. به هر حال نتایج تیم بیانگر عملکرد بازیکنان است و اگر رتبه ما در جدول خوب بود همه بچه‌ها خوب کار کرده بودند. مطمئنا تمام بچه‌های ما تا این لحظه تمام تلاش‌شان را کرده‌اند و مشکل اصلی ما مباحثمالی و عدم حمایت از تیم بود، اما مدیرعامل باشگاه قول داده مشکلات را یکی یکی حل کند. تمام بچه‌های ما در ۴۰ روز تعطیلات باقی مانده خوب تمرین خواهند کرد تا نیم فصل دوم نتایج نیم فصل اول را جبران کنند.

* نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر می‌ماند؟
صددرصد مطمئن باشید ما پشتوانه خوبی مثل هواداران نفت مسجد سلیمان داریم و امتیازات هم به هم نزدیک است. ما در شروع دور برگشت دو بازی خانگی داریم که با ۶ امتیاز آن بازی ها جهش خوبی در جدول خواهیم داشت و آرامش خوبی به تیم ما خواهد داد تا با استرس کمتری در ادامه کار کنند. با این شرایط بچه‌های ما می‌توانند قابلیت‌های خود را بهتر نشان بدهند و نتایج بهتری کسب کنیم.

* پس هواداران مسجد سلیمان نگران نفت نباشند؟
نه اینکه بگوییم رتبه ما نگران کننده نیست. به هر حال تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند نیاز به حمایت بیشتری دارد که اول فصل این حمایت نبود و با حمایت مدیران و هواداران این تیم را در لیگ برتر نگه می‌داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز