خبرگزاری کار ایران

تا پایان فصل جاری؛

قرارداد لمپارد با منچسترسیتی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۰۶

باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود تأیید کرد که قرارداد این بازیکن را تا پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ تمدید کرده است و وی تا پایان فصل در خدمت این تیم خواهد بود.

هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی قرارداد خود را تا پایان فصل با این باشگاه انگلیسی تمدید کرد.

به گزارش ایلنا، فرانک لمپارد ۳۶ ساله که در فصل نقل‌ و‌ انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ با قراردادی ۶ ماهه به طور قرضی از تیم نیویورک سیتی به منچسترسیتی پیوست حالا این باشگاه انگلیسی با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود تأیید کرد که قرارداد این بازیکن را تا پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ تمدید کرده است و وی تا پایان فصل در خدمت این تیم خواهد بود.

کلودیو رینا، مدیر ورزشی تیم فوتبال نیویورک سیتی هم در این خصوص گفت: فرانک یک ستاره است و جای تعجب ندارد که منچسترسیتی خواهان تمدید قرارداد بازیکنی شده است که در هر بازی که به میدان رفته سهمی اساسی در موفقیتش داشته است. البته لمپارد مشتاق است که پس از پایان تعهدش به منچسترسیتی به نیویورک بازگردد و به عنوان عضوی ثابت برای این تیم بازی کند.

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس در ۱۷ بازی که با پیراهن آبی‌های منچستر به میدان رفته است عملکرد تأثیرگذاری داشته و شش گل هم به ثمر رسانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز