خبرگزاری کار ایران

دروازه بانی که از چنگ سرخ ها پرید؛

‌دلایل منتفی شدن بازگشت محمدی به پرسپولیس / سنگربانی که وقت کم‌آورد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۰۶

کادر فنی پرسپولیس با از دست دادن محمدی ناگزیر شدند مسعود همامی را از تیم پیکان جایگزین کنند تا در نیم فصل دوم در درون دروازه با مشکل دروازه بان روبرو نشوند.

دروازه بان بلند قامت و خوش استیل سابق سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات بار دیگر مدنظر کادر فنی پرسپولیس قرار داشت اما عواملی مانع از این انتقال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا محمدی که حدود دو فصل پیش هم در جمع سرخپوشان حضور داشت و ذخیره مطمئنی برای نیلسون کوریای برزیلی محسوب می شد، لیگ چهاردهم را با پیراهن نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و بازی های قابل قبولی را هم به نمایش گذاشت.

در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ، محمدی به عنوان یکی از گزینه های جدی جانشینی نیلسون مورد توجه کادر فنی پرسپولیس و در لیست خرید سرخپوشان قرار گرفت اما به درازا کشیده شدن کارهای اداری و زمان بر شدن مقدمات این انتقال از یک سو و به روز آخر کشیده شدن نقل و انتقالات باشگاه باعثشد تا محمدی به دلیل کمبود وقت حضور دوباره در جمع سرخپوشان را از دست بدهد.

کادر فنی پرسپولیس با از دست دادن محمدی ناگزیر شدند مسعود همامی را از تیم پیکان جایگزین کنند تا در نیم فصل دوم در درون دروازه با مشکل دروازه بان روبرو نشوند و جایگزین مناسبی برای سوشا مکانی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز