خبرگزاری کار ایران

لیگ‌تعطیل کلاس‌داوری‌می‌خواهد چکار؛

خسروی: می‌خواهند رأی جمع کنند، کلاس می‌گذارند / من از اول هم اشتباهی بودم!

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۵۴

در فدراسیونی که همه رفته‌اند، خیلی‌ها استعفاء داده‌اند، نبی گریه کرده و رفته و حتی آن‌طور که منطق می‌گوید خود کفاشیان هم استعفاء داده، کلاس داوری دیگر چه ضرورتی دارد؟

داور سابق فوتبال‌کشور گفت: تعجب می‌کنم چطور ۶۵ ناظر را برای ۳۹ داور دعوت کرده‌اند. این کار سیاه‌نمایی و فریب افکار عمومی است.

علی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص برگزاری دوره اخیر داوری اظهار داشت: در شرایطی که لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا ۵۲ روز تعطیل است، برگزاری کلاس‌داوری چه معنایی دارد؟

وی افزود: در فدراسیونی که همه رفته‌اند، خیلی‌ها استعفاء داده‌اند، نبی گریه کرده و رفته و حتی آن‌طور که منطق می‌گوید خود کفاشیان هم استعفاء داده، کلاس داوری دیگر چه ضرورتی دارد؟

داور سابق کشورمان ادامه داد: در همین کلاسی که اصلا نباید برگزار می‌شد هم نوید مظفری را دعوت نکرده‌اند و یا ناظری را از بوشهر به تهران کشانده‌اند تا یک بازی ناظر باشد. آنها با این کارهای خود، شأن داوران و ناظران شریف کشورمان را زیر سوال بردند.

خسروی در مورد دعوت نشدن خود به این کلاس خاطرنشان کرد: اگر دعوتم هم می‌کردند نمی‌رفتم. هر چند اصفهانیان تماس گرفت، اما به او گفتم نمی‌آیم. به قول مهران مدیری: «من از اول هم اشتباهی بودم».

پیشکسوت داوری فوتبال ایران در پایان گفت: اصفهانیان برای گرفتن رأی از هیات‌ها این کارها را انجام می‌دهد. به نظرم، کفاشیان باید همین حالا این کلاس را تعطیل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز