خبرگزاری کار ایران

خطر لغو پرواز ملی‌پوشان به استرالیا؛

از هشدار هواپیمایی‌امارات تا تکذیب فدراسیون فوتبال!

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۷۲

روابط عمومی فدراسیون فوتبال وجود هر گونه مشکل‌مالی درخصوص این سفر را تکذیب کرده، ولی به نظر می‌رسد این مشکل جدی بوده و فدراسیون تا پایان وقت‌اداری امروز مهلت دارد این مشکل را مرتفع کند.

هواپیمایی امارات طی اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده در صورتی‌که فدراسیون‌ایران امروز هزینه پرواز ملی‌پوشان خود را به استرالیا پرداخت نکند این پرواز چارتر را لغو خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از خبرگزاری A. N. N، این هواپیمایی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی که به تمامی خبرگزاری‌های منطقه ارسال شده از فدراسیون‌فوتبال خواسته تا امروز تکلیف هواپیمای رزرو خود را مشخص کند.

این اطلاعیه به نحوی در رسانه‌های عرب زبان گسترش یافته که تبدیل به یک آبروریزی ملی شده به طوری‌که این رسانه‌ها در سابقه خبر اطلاعیه هواپیمایی‌امارات به فساد گسترده در فوتبال ایران و حتی در داوری بازی‌های لیگ برتر اشاره کردند شبکه دبی اسپورت نیز با انتشار این اعلامیه از نقش اساسی سرمربیان در جذب بازیکنان برای تیم خود خارج از چهار چوب فنی اشاره می‌کند و با زبان آوردن نام یکی از سرمربیان مطرح تیم پایتخت از شرط وی برای دریافت مبلغی از قرار داد بازیکنان در صورت حضور در این تیم باشگاهی اشاره می کند.

این در حالی است که امروز روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران وجود هر گونه مشکل‌مالی درخصوص این سفر را تکذیب کرده ولی به نظر می‌رسد این مشکل جدی بوده و فدراسیون تا پایان وقت اداری امروز مهلت دارد این مشکل را مرتفع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز