خبرگزاری کار ایران

مردم او را دیگر نمی‌خواهند؛

شرفی: کفاشیان عزیزدردانه عمو یادگار است / شرم‌آور است از دوومیدانی رئیس‌فوتبال شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۰۷

خیلی عجیب است یک رئیس فدراسیون را همه می‌گویند برو اما می‌گوید نمی‌روم و می‌مانم. دیگر قبح همه چیز از بین رفته. شرم آوراست که یک نفر از دوو میدانی بیاید در فوتبال.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است بحثماندن یا رفتن علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال هیچ ربطی به فیفا ندارد بلکه مردم او را نمی‌خواهند و برای فوتبال هم شرم آور است که یک نفر از دو و میدانی بیاید و نفر اول این رشته شود.

گفت و گوی صریح و بی پرده اصغر شرفی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
کفاشیان اعلام کرده کسی جرات ندارد او را برکنار کند. چه واکنشی به این حرف رئیس فدراسیون دارید؟
وقتی چنین حرفی زده یعنی پشت کفاشیان قرص است. او عزیزدردانه عمو یادگاره و پشتش گرم است. یعنی اگر همه مردم هم کفاشیان را نخواهند باز کسی جرات نمی‌کند او را بردارد. به نظرم باید این سئوال را از مسئولان رده بالای نظام بپرسید که چطور با توجه به قوانین مملکت کسی جرات می‌کند اینطوری صحبت کند.

شاید منظور کفاشیان این است که اگر او را بردارند فوتبال‌ایران تعلیق می‌شود؟
خیلی عجیب است یک رئیس‌فدراسیون را همه می‌گویند برو، اما می‌گوید نمی‌روم و می‌ماند. دیگر قبح همه چیز از بین رفته و بعضی‌ها برای شخصیت‌شان هم احترام قائل نیستند. شرم آور است یک نفر از دوومیدانی بیاید در فوتبال و همه بگویند تو را نمی‌خواهیم، اما طرف بگوید نمی‌روم و می‌مانم. این مساله ربطی به فیفا ندارد، بلکه مردم کفاشیان را نمی‌خواهند و او را دوست ندارند. من دیگر تصمیم گرفته‌ام در مورد فوتبال صحبت نکنم.

چرا؟
چون باعثشده غیرفوتبالی‌ها جای ما بیایند. اگر من با مایلی‌کهن یا دایی دعوا کنم به نفع کفاشیان است. الان حسین کلانی و جعفر کاشانی را به پرسپولیس آورده‌اند، اما ۴۰ سال دیر آورده‌اند هر چند باز هم خوب است. حضور خاکپور در تیم ملی امید خیلی خوب است، چون می‌خواستند ۳۰ سال دیگر او را بیاورند، اما الان آورده‌اند. باید ما فوتبالی‌ها به امثال خاکپور بها بدهیم و کمکش کنیم تا موفق شود نه اینکه امثال آیت‌اللهی در این فوتبال باشند و از آنها حمایت کنند.

گویا از آیت اللهی به شدت ناراحت هستید؟
بروید ببینید آیت‌اللهی چه بلایی سر فوتبال شیراز آورده، اما از آنجا او را آورده‌اند و نفر دوم فوتبال مملکت گذاشته‌اند. برق شیراز و فجر سپاسی زمان چه کسی از بین رفتند؟ زمان همین آیت‌اللهی. اما او را نفر دوم فوتبال مملکت گذاشته‌اند. من از زن رئیس باشگاه برق شیراز چک دارم، اما نمی‌توانم بگیرم.

این موضوع چه ربطی به آیت‌اللهی دارد؟
۹۸ درصد باشگاه برق شیراز متعلق به این خانم است. خانمی به اسم سولماز، اما چه کسی او را تایید کرده که توانسته ۹۸ درصد باشگاه را بگیرد. رئیس هیات فوتبال باید او را تایید کرده باشد، یعنی آیت‌اللهی که الان نفر دوم فوتبال است و شما توقع دارید فوتبال ما با این شرایط شکل بگیرد؟ فوتبال را ول کنید و دنبال سولماز بگردید.

پیگیری‌های شما برای پیدا کردن این خانم و گرفتن حق و حقوق‌تان به جایی نرسیده؟
نه ما که به هیچی نرسیدیم. آقای رئیس‌جمهور جواب بدهید چطور زن رئیس باشگاه چک‌های ما را امضا کرده و او را پیدا نمی‌کنیم. رئیس هیات فوتبال استان فارس چطور او را تایید کرده نمی‌تواند این خانم را پیدا کند؟ چطور حالا همان رئیس هیات نفر دوم فوتبال مملکت است؟ من فکر می‌کنم آیت اللهی با این خانم شریک است چون او را تایید کرده و با هم کلاهبرداری کرده‌اند. اگر اسم این کار کلاهبرداری نیست یک نفر در این مملکت بگوید اسم این کار چیست؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز