خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی؛

تیم فوتبال امید با عمان دیدارمی کند / اردوی امیدها در آنتالیای ترکیه

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۳۴

تیم امید کشورمان تا ۷ آذر ماه تمرینات خود را در کیش پیگیری خواهد کرد و پس از پایان اردو به دعوت تیم عمان با تیم زیر ۲۲ سال این کشور بازی خواهد کرد. مرحله بعدی اردوی تیم در آنتالیا ترکیه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال امید کشورمان که ۲۹ آذر ماه به منظور برپایی یک اردوی تدارکاتی وارد جزیره کیش شده، تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در مجموعه المپیک زیر نظر محمد خاکپور و اعضای کادر فنی پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم امید کشورمان تا ۷ آذر ماه تمرینات خود را در کیش پیگیری خواهد کرد و پس از پایان اردو به دعوت تیم عمان با تیم زیر ۲۲ سال این کشور بازی خواهد کرد. مرحله بعدی اردوی تیم در آنتالیا ترکیه برگزار خواهد شد.

احسان پهلوان، علی کریمی، محمدحسین مرادمند و صاحب محبی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و محمد علی فرامرزی، آرام عباسی، روزبه چشمی، ارسلان مطهری، مرتضی آقاخان، وحید حیدریه، احمد نورالهی، میلاد محمدی کشمرزی، محمد ستاری، بهنام برزای، محمد حسین پور آقاملکی، امیر عابدزاده و امیرحسین امیری، محمدرضا اخباری، محمد امین درویش، محمدحسین کنعانی زادگان، حجت صدقی، علی چوپانی ده سرخی، یوسف وکیا نفرات حاضر در اردوی تیم امید هستند.

تیم امید ایران دو بازی دوستانه در جزیره کیش انجام خواهد داد، نخستین دیدار عصر روز چهارشنبه مقابل منتخب کیش برگزار می شود و شاگردان خاکپور روز جمعه نیز بازی دوستانه دیگری خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز