خبرگزاری کار ایران

تیم ملی ۹ دی وارد استرالیا می شود؛

آخرین اردوگاه مردان کی روش در سیدنی / کرومر پارک ایستگاه قبل از بحرین

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۵۳

قهرمان سه دوره رقابت های جام ملت های آسیا، سواحل شمال سیدنی را به عنوان محل آمادگی خود برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ انتخاب کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی نهایی و حضور در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، روز ۹ دی وارد سیدنی می شود.

به گزارش ایلنا، قهرمان سه دوره رقابت های جام ملت های آسیا، سواحل شمال سیدنی را به عنوان محل آمادگی تیم ملی این کشور برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ انتخاب کرده است.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۳۰ دسامبر(۹ دی)، وارد سیدنی می شود و تا هفتم ژانویه(۱۷ دی)، در کرومر پارک تمرین می کند تا پس از آن برای اولین دیدار خود مقابل بحرین که روز ۱۱ ژانویه(۲۱ دی)، برگزار می شود، عازم ملبورن شود.

ایران با وجود هم گروهی با امارات متحده عربی، قطر و بحرین، یکی از بخت های قهرمانی این جام محسوب می شود و در حالی عازم این جام می شود که در جدول رده بندی فیفا بالاتر از ژاپن بر بام آسیا ایستاده است. ایران تازه ترین تیم است که محل کمپ خود را مشخص کرده است.

تیم ایران آخرین تیمی است که آمادگی خود را برای تمرینات پیش از شروع رقابت ها را تایید کرد و به تیم های چین، ژاپن، بحرین، اردن، امارات متحده عربی، عمان و قطر، عربستان سعودی، ازبکستان و کره جنوبی، ملحق می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز