خبرگزاری کار ایران

خوشحالم دوباره در تیم ملی هستم؛

طاهری: بازی با تیم های بزرگ کمک می کند برای جام جهانی آماده شویم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۲۸

خیلی خوشحالم الان در تیم ملی هستند و می‌توانم دوباره در کنار ملی‌پوشان باشم و دوباره پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم. امیدوارم در بازی با کرواسی بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان معتقد است بازی با تیم‌های قدرتمندی مانند کرواسی که در اروپا حضور دارند، می‌تواند به بازیکنان جوان تیم ملی کمک کند تا از نظر روحی و روانی برای مقابله با تیم‌های بزرگ در جام‌جهانی و تورنمنت‌های بین‌المللی آماده شوند.

گفت‌وگوی محمد طاهری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

دوباره به تیم ملی دعوت شدی. در این رابطه صحبت می‌کنی؟
متاسفانه من به دلیل مصدومیت تورنمنت گرندپریکس و بازی با روسیه را از دست دادم و نتوانستم در خدمت تیم ملی باشم، اما خیلی خوشحالم الان در تیم ملی هستم و می‌توانم دوباره در کنار ملی‌پوشان باشم و پیراهن تیم ملی کشورم را بپوشم. امیدوارم در بازی با کرواسی بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

به نظر شما تمام شایسته‌ها به تیم ملی دعوت شده‌اند یا کسی از قلم افتاده؟
این نظر سرمربی تیم ملی است که چه کسانی به تیم ملی دعوت شوند. بچه‌هایی که به تیم ملی دعوت شده‌اند، قبلا هم بوده‌اند و خسوس آشنایی کامل با آنها دارد. بازیکنان جوان و مستعدی در تیم ملی هستند و امیدوارم هر کسی که به تیم ملی دعوت می‌شود، قدر این پیراهن را بداند و به تیم کشورش خدمت کند.

تیم ملی ۲ بازی با کرواسی را پیش رو دارد. این بازی‌ها را چطور می‌بینید؟
کرواسی جزو تیم‌های خوب دنیا است که قبلا هم با آنها بازی کرده‌ایم و بازی‌های سختی هم بود که یک بازی را مساوی کردیم و یک بازی را هم بردیم که در ثانیه‌های آخر بردیم. کرواسی تیم خیلی خوب و قدرتمندی در اروپا است و این بازی‌ها برای ما خیلی خوب است و ان‌شاءالله به روند آماده‌سازی تیم ملی کمک کند و جوان‌های تیم ملی بتوانند تجربه خوبی کسب کنند.

بازی دوستانه با برزیل کنسل شد. این اتفاق را چطور ارزیابی می کنی؟
بالاخره برزیل تیم بزرگی است و هر کشوری آرزو دارد با آنها بازی کند. دلیل لغو این بازی را نمی‌دانم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بازی کنسل شد. بازی با تیم‌های بزرگ همیشه می‌تواند به تیم ملی کمک کند و از نظر روحی و روانی به بازیکنان جوان کمک می‌کند تا بتوانند برای بازی در جام جهانی و تورنمنت‌های بین‌المللی آماده شوند.

با توجه به شرایط موجود دورنمای فوتسال ایران را چطور می بینی؟
ایران سرشار از استعداد است و استعدادهای خوبی در فوتسال می‌‌بینیم. لیگ خیلی نزدیک و لیگ پویایی داریم که نشان می‌دهد جوان‌های خیلی خوبی داریم و آینده روشنی در انتظار فوتسال ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز