خبرگزاری کار ایران

در غیاب سیاسی؛

نایب رئیس هیات مدیره پرسپولیس حق امضا دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۷۷

از آنجا که جعفر کاشانی به دلیل کهولت سن توان کارهای اجرایی را درباشگاه پرسپولیس ندارد این اختیار را با هماهنگی وزارت ورزش به نایب رئیس هیئت‌ مدیره تفویض کرد

طبق قانون تجارت در غیاب مدیرعامل یک شرکت حق امضا به رئیس هیئت‌مدیره سپرده می‌شود اما از آنجا که جعفر کاشانی به دلیل کهولت سن توان کارهای اجرایی را در باشگاه پرسپولیس ندارد این اختیار را با هماهنگی وزارت ورزش به نایب رئیس هیئت‌ مدیره تفویض کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به این موضوع محمدعلی طاهری که سمت مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوتان را برعهده دارد، در اولین اقدام روز چهارشنبه(دیروز) مسئولان باشگاه پرسپولیس به اضافه حمید درخشان و حسین عبدی را به دفتر خود فرا خواند تا جلسه‌ای را با آنها داشته باشد.

در حقیقت در غیاب حمیدرضا سیاسی هم اکنون طاهری در باشگاه پرسپولیس حق امضا دارد و قرار است از شنبه او به همراه دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی و دیگر خواسته‌های آنها اقدام کنند.

جعفر کاشانی در این مورد اظهار داشت: بنده رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیستم بلکه عضو کوچکی از خانواده بزرگ این باشگاه هستم و دوستان به احترام موی سفیدم چنین پستی را برایم در نظر گرفته‌اند. در واقع آقایان طاهری و منتقمی کارهای اجرای را با تدابیر درست در باشگاه پیش خواهند برد و ما هم کمک فکری به آنها می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا طاهری در باشگاه پرسپولیس حق امضا دارد، گفت: بله ایشان به عنوان نایب رئیس هیات مدیره در نبود سیاسی حق امضا دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز