خبرگزاری کار ایران

نتیجه برای ما اهمیتی نداشت؛

آقاجانیان: دیدار با کایزرچیف محک خوبی برای بازیکنان جوان بود / حریف مان از ما جلوتر هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۴۴۰

ما از امکانات و کمپ کاملا راضی هستیم و تنها مشکل ما این است که بازیکنان را به صورت کامل در اختیار نداریم و کلا برنامه های آماده سازی خوبی نداشتیم. حریفان مان از ما جلوتر هستند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار تدارکاتی این تیم با تیم کایزری چیف آفریقای جنوبی گفت: این دیدار جزئی از تمرینات آماده سازی ما برای جوانان بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آماده سازی افریقای جنوبی به سر می برد، دیروز در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۲ برصفر برابر تیم کایزری چیف به برتری رسید. تیم آفریقای جنوبی به دلیل حضور در لیگ فوتبال این کشور برابر ایران با بازیکنان ذخیره حضور یافته بود.

مارکار آقاجانیان در خصوص این دیدار تدارکاتی اظهار داشت: این دیدار جزئی از تمرینات آماده سازی ما است و بیشتر هدف ما تمرین بود و بخصوص با حضور بازیکنان جوان و جدید توانستیم کیفیت بازی آنها را بررسی کنیم و تنها چیزی که برای ما مهم نبود، نتیجه بود چرا که بیشتر تمرین و ادامه کار آماده سازی اهمیت داشت.

وی درباره شرایط موجود در اردوی آفریقای جنوبی ابراز کرد: ما از امکانات و کمپ کاملا راضی هستیم و تنها مشکل ما این است که بازیکنان را به صورت کامل در اختیار نداریم و کلا برنامه های آماده سازی خوبی نداشتیم. حریفان مان از ما جلوتر هستند، چه به لحاظ داشتن بازی های دوستانه و چه به لحاظ امکاناتی که در اختیار دارند. در حال حاضر بازیکنان مهم و کلیدی خود را در اختیار نداریم و چند تا از آنها در ایران مانده اند و این در آینده برای ما مشکل ساز خواهد شد.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سئوال که نظر شما در مورد افزایش توقع مردم بعد از جام جهانی از تیم ملی چیست؟ گفت: توقعات از ما زیاد است اما حریفان از همه نظر از جمله امکانات و بازی های تدارکاتی حتی به لحاظ مالی از ما جلوتر هستند و با امکانات کمتر و بازی های تدارکاتی کمتر اما انتظارات بیشتری وجود دارد و این خیلی خوب نیست و توقع ما این است که حمایت بیشتری از تیم ملی بشود تا بتوانیم بازیکنان را بیشتر در اختیار داشته باشیم.

وی اضافه کرد: جا دارد مسئولان هم حمایت مان کنند و بتوانیم مشکلاتی که پیش روی ماست را برطرف کنیم و با داشتن همه بازیکنان بتوانیم در جام ملت ها موفق باشیم. ضمن اینکه راجع به بازی باید توضیح بدهم که تیم های آفریقایی و بازی با آنها محک خوبی برای ما و بخصوص برای بازیکنان جوان ما است که کمتر بازی کرده اند و این تیم ها برای ما ترکیبی از بازیکنان عربی، آفریقایی است و با توجه به اینکه در جام ملت ها با تیم های عربی بازی داریم و بخصوص قطر که بازیکن های عربی و آفریقایی دارد این بازی محک و تمرین خوبی برای این بازیکنان جوان و سایر بازیکنان خواهد بود.

تیم ملی ایران از روز یکشنبه گذشته برای حضور در یک اردوی ۱۰ روزه راهی افریقای جنوبی شده است. این تیم در ادامه اردوی خود امروز(پنج شنبه) در آفریقای جنوبی دو جلسه تمرین خواهد داشت. تمرین اول صبح روز پنج شنبه از ساعت ۱۰:۱۵ در زمین تمرینی هتل پروتیا برگزار خواهد شد.

در ادامه ملی پوشان ساعت ۱۶:۳۰ در کمپ تمرینی ژوهانسبورگ نیز تمرین خواهند کرد تا بدین ترتیب پنجمین روز اردوی تیم ملی به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز