خبرگزاری کار ایران

برای برپایی اردویی دو هفته ای؛

تیم ملی فوتبال ایران راهی آفریقای جنوبی شد / نوری و رفیعی جا ماندند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۷۶

تیم ملی ایران خود را برای شرکت در جام ملت های آسیا که از روز ۱۹دی ماه در استرالیا آغاز می شود، آماده می کند، شش روز مانده به آغاز جام ملت ها در آخرین دیدار تدارکاتی خود با تیم عراق روبرو می شود.

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردوی دو هفته ای صبح امروز(یکشنبه) عازم آفریقای جنوبی شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال بامداد امروز یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی امارات و سپس آفریقای جنوبی شد. محمد نوری و سروش رفیعی به دلیل مشکلات گذرنامه ای از سفر با کاروان تیم ملی بازماندند. در اردوی افریقای جنوبی بازیکنان لژیونر حضور ندارند و دو هفته پیش از آغاز جام ملت ها به تیم ملی ملحق خواهند شد.

بر اساس تصمیم کادر فنی اسامی ۲۳ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

دروازه بان ها: رحمان احمدی(سپاهان)، علیرضا بیرانوند(نفت)، محسن فروزان(استقلال).

مدافعان: وریا غفوری(سپاهان)، رامین رضاییان(راه آهن)، مرتضی پورعلی گنجی(نفت تهران)، محمدرضا خانزاده(پرسپولیس)، امیر حسین صادقی(استقلال)، هاشم بیک زاده(استقلال)، احسان حاج صفی(سپاهان)، حبیب گردانی(تراکتورسازی)، محمد نژادمهدی(پدیده).

هافبک ها: امید ابراهیمی(استقلال)، محمد نوری(پرسپولیس)، ایمان مبعلی(نفت تهران)، خسرو حیدری(استقلال)، آندرانیک تیموریان(استقلال)، وحید امیری(نفت تهران)، سروش رفیعی(فولاد)

مهاجمان: سجاد شهباززاده(استقلال)، سردار آزمون(روبین کازان روسیه)، مهدی شریفی(سپاهان)، مسعود حسن زاده(ذوب آهن)

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از روز گذشته شنبه(۲۲ آذر) در هتل آزادی حاضر بودند.

طبق گفته محمد مهدی نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال این اردو به مدت دو هفته در آفریقا برگزار می شود و تیم ملی در این اردو بازی دوستانه ای با یک تیم آفریقایی برگزار می کند.

تیم ملی ایران خود را برای شرکت در شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا که از روز ۱۹دی ماه در استرالیا آغاز می شود، آماده می کند و شش روز مانده به آغاز جام ملت ها در آخرین دیدار تدارکاتی خود با تیم عراق روبرو می شود و قبل از آن روز ۷ دی با فلسطین دیدار می کند.

ایران در گروه سوم این رقابت ها و با تیم های بحرین، قطر و امارات همگروه است که نخستین دیدار ایران در چارچوب این مسابقات روز ۲۱ دی ماه برابر بحرین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز