خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی جام حذفی فوتبال؛

پنالتی‌های نفت، پدیده را آتش زد / مربیان‌‌سرخابی در فینال‌ به هم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۰۲۹

تیم نفت‌تهران با شکست پدیده مشهد در ضیافت پنالتی‌ها، دوئل منصوریان و گل محمدی را در فینال جام‌حذفی داغ و هیجان انگیز کرد. مسابقه‌ای که از جوانب مختلف برای دو مربی سرخابی حیثیتی است.

تیم نفت تهران با شکست پدیده مشهد در ضربات پنالنتی به فینال رقابت های جام حذفی صعود کرد و حریف تیم ذوب آهن اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور برای تعیین دومین تیم فینالیست این رقابت‌ها عصر امروز بین تیم‌های پدیده‌ مشهد و نفت تهران در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار شد که در پایان تیم نفت تهران با تساوی ۱ - ۱ در وقت های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه ۹ بر ۸ پدیده مشهد را شکست داد برای نخستین بار به فینال جام حذفی صعود کرد.

گل اول این دیدار در دقیقه ۲۳ و با ضربه زیبا و محکم مرتضی پورعلی گنجی به ثمر رسید. تیم پدیده در نیمه دوم و در دقیقه ۷۱ با ضربه سر شاکری کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان وقت های قانونی و اضافی پابرجا ماند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضیافت پنالتی‌ها، ابتدا غلامرضا عنایتی ضربه خود را به تیر دروازه زد اما بهادر نسیموف، عباس محمدرضایی، معین عباسیان، یونس شاکری، اکبر صادقی، نظرزاده، رضا ناصحی دیگر ضربات پدیده را به گل تبدیل کردند. در نهایت ضربه زوران که زننده نهمین پنالتی تیم پدیده بود، توسط بیرانوند مهار شد.

همچنین لئوناردو پادوانی، حسین ابراهیمی، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، مرتضی پور‌علی‌گنجی، امین حاج محمدی، امیرارسلان مطهری و وحید امیری ضربات خود را به گل تبدیل کردند اما ضربه ایمان مبعلی که پنالتی پنجم تیم نفت بود، توسط مجتبی روشن‌گر مهار شد.

دیدار فینال رقابت های جام حذفی روز اول خرداد ماه سال ۹۴ بین تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد.

قضاوت این دیدار را یدالله جهانبازی برعهده دارد.

ترکیب پدیده‌مشهد: مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده، محمد نژاد مهدی، رضا ناصحی، زوران کنزوویچ، میلاد غریبی(یونس شاکری)، عباس محمدرضایی، اکبر صادقی، مهدی خیری، بهادر نسیم‌اف و رضا عنایتی

ترکیب نفت‌تهران: علیرضا بیرانوند، لئوناردو پادوانی، امین حاج‌محمدی، مهدی شیری، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی‌کرامت، مرتضی پور علی‌گنجی، ایمان مبعلی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و غلامرضا رضایی(حسین ابراهیمی)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز