خبرگزاری کار ایران

جایگاه‌ پیشکسوتان محفوظ خواهد بود؛

ذوالفقارنسب: برای اداره پرسپولیس اسپانسر هم داریم / کاری به هیچ جناح و گروهی نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۷۷

باشگاه باید به حیاتش به بهترین نحو ممکن بر اساس استانداردهای بین‌المللی ادامه دهد و در این راه از تمام ظرفیت‌های خودش به لحاظ مدیریتی و مدیریت اجرایی استفاده کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مدعی شد جمعی از قدیمی‌های پرسپولیس تصمیم گرفته‌اند سهام این باشگاه را در اختیار بگیرند و برای اداره امور اسپانسر بسیار خوبی هم پیدا کرده اند تا پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش برسانند.

گفت و گوی بیژن ذوالفقارنسب با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* گویا به عنوان نماینده پیشکسوتان برای در اختیار گرفتن سهام باشگاه انتخاب شده‌اید…
پیشکسوتان دهه ۴۰ و ۵۰ باشگاه در حال برنامه‌ریزی هستند تا یک تشکل قوی و منسجم به وجود بیاید تا با توجه به خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و اولویتی که وزارت ورزش برای پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته و آیین‌نامه و ضوابط موجود در واگذاری هر اقدام ممکنی را انجام دهیم تا باشگاه به این گروه که علایق ویژه‌ای به پیشرفت ورزش کشور و دلگرمی بیشتر هواداران باشگاه در دستور کارشان هست برسد و اقدامات لازم را برای در اختیار گرفتن باشگاه انجام دهند.

*این گروه برای اداره پرسپولیس مشکل مالی ندارد؟
این گروه یک اسپانسر قانونی و معتمد را پیدا کرده که رسما اعلام آمادگی کرده و چنانچه مورد تایید سازمان خصوصی سازی قرار بگیرد هیچ مشکلی وجود ندارد.

*شما برای پرسپولیس چه اهداف و برنامه‌هایی دارید؟
باشگاه باید به حیاتش به بهترین نحو ممکن بر اساس استانداردهای بین‌المللی ادامه دهد و در این راه از تمام ظرفیت‌های خودش به لحاظ مدیریتی و مدیریت اجرایی استفاده کند. در این گروه هم مدیران لایق و توانمند وجود دارند و هم پیشینه کار مربیگری در تیم ملی را دارند و هم شخصیت‌های اجتماعی مورد تایید مردم در این گروه حضور دارند. ما اصلا کاری به هیچ جناح و گروهی نداریم و در مورد هیچ گروهی حتی آنهایی که الان باشگاه را اداره می‌کنند اظهارنظر نمی‌کنیم و کار اجرایی خودمان را پیش می‌بریم.

*چقدر امید دارید پیشکسوتان باشگاه، پرسپولیس را در اختیار بگیرند؟
بسیار امیدوارم چون کارها و عملکرد ما در حال حاضر و آینده مبتنی بر قوانین و ضوابط است و بر اساس قوانین و ضوابط اولویت با پیشکسوتان است و مطمئنا تمامی فوتبالیست‌هایی که در پرسپولیس زحمت کشیده اند جایگاه‌شان محفوظ است و از تمامی ظرفیت های آنها استفاده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز