خبرگزاری کار ایران

سهمیه‌آسیا برای ما خیلی‌مهم است؛

منتقمی: دخالتی درخریدهای درخشان نمی‌کنیم / رأی‌استیناف ملاک‌است، نه حرف‌ سیاسی!

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۸۷

تا الان بچه‌ها خوب جلو رفته‌اند و ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و امیدواریم ببریم و به فینال جام‌حذفی ببریم. کلا جام حذفی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است که جام حذفی برای این تیم بسیار مهم و تاثیرگذار است و می‌تواند روحیه تیم را برای ادامه کارش در لیگ بالا ببرد به همین دلیل تمام تلاشت خودشان را خواهند کرد تا در جام حذفی قهرمان شوند.

گفت‌وگوی بهروز منتقمی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

* بحثمحرومیت تماشاگران پرسپولیس به کجا کشید؟
امروز صبح کمیته استیناف جلسه تشکیل داد و باید رای آنها را در این رابطه بگیریم چون آن رای برای ما ملاک است. ما به حکم کمیته انضباطی اعتراض کردیم و توضیحات لازم را داده‌ایم و حالا منتظر رای کمیته استیناف هستیم.

* اما سیاسی به عنوان مدیر عامل باشگاه اعلام کرده که تماشاگران پرسپولیس بخشیده شده اند؟
حکمی که کمیته‌استیناف اعلام کند رسمیت دارد و ملاک است. آقای سیاسی مذاکراتی داشته و آن چیزی که اعلام کرده حتما هماهنگی‌های لازم را با مسئولان کرده، اما من پیگیر هستم تا مصوبه استیناف را بگیرم.

* بازی با ذوب‌آهن در جام‌حذفی را چطور می‌بینید؟
فکر می‌کنم بازی خوبی شود، چون ذوب‌آهن در جام‌حذفی خودش را خوب نشان داده، ما هم بد نبوده‌ایم و خوب کار کردیم. هر دو تیم کار سختی دارند، اما چون میزبان هستیم تلاش می‌کنیم و امیدواریم نتیجه بگیریم تا ان‌شاالله پرسپولیس برای گرفتن جام از سد ذوب‌آهن بگذرد.

* بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی چقدر برای شما مهم است؟
موفقیت در جام‌حذفی برای روحیه تیم اثرگذار است و توان روحی بچه‌ها را بالا می‌برد و اگر موفق نشویم بچه‌ها از نظر روحی ضربه می‌خورند. از طرفی هم بحثسهمیه آسیاست که برای ما خیلی مهم است. هواداران دوست دارند پرسپولیس سهمیه بگیرد و در آسیا باشد و یکی از راه‌های گرفتن سهمیه‌آسیا جام حذفی است. تا الان بچه‌ها خوب جلو رفته‌اند و ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و امیدواریم ببریم و به فینال جام حذفی ببریم. کلا جام‌حذفی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.

* برخی‌ها از خریدهای جدید پرسپولیس انتقاد می‌کنند، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
انتخاب و تشخیص‌فنی بازیکنان به کادر فنی و سرمربی تیم برمی‌گردد و اظهارنظرهای ما دخالت است. اگر کسی بخواهد اظهارنظر کند درست نیست و این اقتدار را به سرمربی بدهیم تا با اختیار خودش تیمش را چیدمان کند و جلو برود و در کار او دخالت نکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز