خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم خود را در جدول بالا بکشیم؛

شکوری: نفت انتحاری بازی خواهد کرد / تیم‌های ته‌جدولی برای برد می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۴۷

من با باشگاه سایپا قرارداد دارم و تابع تصمیم باشگاه هستم. دوست دارم به پرسپولیس برگردم اما اگر با شگاه سایپا اجازه بدهد، ‌می توانم برگردم

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: باید ۲ بازی پیش رو را ببریم تا با شرایط خوبی به تعطیلات برویم.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: چند بازی است که خوب نتیجه نگرفته‌ایم و باید ۲ بازی پیش‌رو را ببریم تا با شرایط خوبی به تعطیلات برویم. شرایط ما در حال‌حاضر بد نیست و اگر بتوانیم نفت مسجد سلیمان را ببریم، وضعیت ما در جدول خوب می‌شود.

وی در مورد بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: نفت در زمین خودش بازی می‌کند و بازی‌کردن در مسجد سلیمان شرایط خاصی دارد و کار راحتی نیست. آنها برد می‌خواهند چون پایین جدول هستند. دوست داشتم در این بازی باشم و برای سایپا بازی کنم اما ۳کارته و محروم هستم، اما ان‌شااله بتوانیم این بازی را ببریم.

وی افزود: به نظرم تیم‌های پایین‌جدولی خیلی خطرناک هستند چون انتحاری بازی می‌کنند. شاید تیم‌های میانه‌جدول محتاط تر باشند و به مساوی راضی، اما تیم‌های ته‌جدولی برای برد می‌آیند و می‌خواهند ببرند و همین مسئله کار ما را مقابل نفت سخت می‌کند. البته تیم ما با تجربه است و امیدواریم ببریم.

مدافع‌سایپا در مورد عملکرد تیمش در نیم فصل‌اول گفت: می توانستیم در نیم فصل‌اول خیلی‌بهتر از این نتیجه بگیریم. ما بازی‌هایی را واگذار کردیم که می‌شد امتیاز بگیریم. با توجه به پتانسیل، بازیکنان، کادر فنی و هزینه‌ای که برای سایپا شده، نسبت به تیم‌های دیگر که هزینه‌های زیادی کرده‌اند، خوب نتیجه گرفته‌ایم، ضمن اینکه امتیازات تیم‌ها در جدول به هم نزدیک است و می‌توانیم خود را در جدول بالا بکشیم. تیم ما در نیم فصل دوم با تجربه‌تر خواهد شد و می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم هر چند در نیم‌فصل دوم شرایط سخت تر خواهد شد.

شکوری در پایان در مورد انتقالش به پرسپولیس گفت: من با باشگاه‌سایپا قرارداد دارم و تابع تصمیم باشگاه هستم. دوست دارم به پرسپولیس برگردم، اما اگر باشگاه سایپا اجازه بدهد، ‌می‌توانم برگردم و گرنه باید بمانم چون با سایپا قرارداد دارم و به آن متعهد هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز