خبرگزاری کار ایران

فرهادزاده:

اسکوچیچ در جذب بازیکن اختیار کامل دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۱۸

مسائل فنی مربوط به جذب بازیکن از ابتدا بر عهده سرمربی و کادر فنی بوده و با توجه به نیازهای اعلام شده از سوی ایشان تیم مدیریتی باشگاه نیز هر کمی که بتواند انجام داده و خواهد داد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم بزرگسالان فولاد خوزستان برای جذب بازیکن و رفع نیازهای تیم اختیار کامل دارد.

به گزارش ایلنا، معاون باشگاه فولاد خوزستان ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مسائل فنی مربوط به جذب بازیکن از ابتدا بر عهده سرمربی و کادر فنی بوده و با توجه به نیازهای اعلام شده از سوی ایشان تیم مدیریتی باشگاه نیز هر کمی که بتواند انجام داده و خواهد داد.

محمدعلی فرهادزاده به پیگیری‌های دراگان اسکوچیچ در این زمینه اشاره کرد و افزود: دیدگاه سرمربی ما در جذب بازیکن تنها بر اساس نیاز واقعی است و به جذب هر بازیکنی رضایت نمی دهد و به توانایی بازیکنان بومی و پرورش یافته باشگاه معتقد است.

وی اعتماد به جوانان را لازمه رشد فوتبال بیان کرد و افزود: باید میدان لازم به بازیکن داده شود تا او هم بتواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد، در پایان نیم فصل لیگ برخی از بازیکنان ما توانستند با عملکرد خوبی که داشتند خود را به اثبات برسانند، اعتماد اسکوچیچ نیز در این میان خیلی تاثیرگذار بود. در کل می‌توان گفت با توجه به برخی مسائل، نتایج خوبی کسب کردیم و برای ادامه کار و حضوری قدرتمند در رقابت‌های آسیایی اختیارات کامل را به سرمربی تیم برای جذب بازیکن و ایجاد تغییرات مورد نیاز داده‌ایم.

فرهادزاده همچنین ضمن انتقاد از حواشی زیاد این روزهای فوتبال اظهار داشت: باشگاه فولاد در کنار تمامی مسائل به وجود آمده برای تیم بزرگسالان و بازیکنانش تنها به فکر کار اساسی بوده و خواهد بود و آرزو می کند که این مسائل حاشیه ای از فوتبال دور شوند.

معاون باشگاه فولاد خوزستان در ادامه به نزدیک بودن زمان قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و افزود: مراسم قرعه‌کشی روز ۲۰ آذر در کوالالامپور برگزار شده و امیدواریم قرعه خوبی برای باشگاه فولاد خوزستان برداشته شود.

فرهادزاده با اشاره به دومین میزبانی استان‌خوزستان از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خوشبختانه تکرار این موضوع یک اتفاق خوب برای ورزش استان خوزستان بوده و می‌تواند به معرفی هرچه بیشتر این استان و همچنین رونق آن کمک کند، قطعا موارد و نکاتی را که در دور گذشته مسابقات شاهد آن بودیم را رصد و پیگیری کرده و ان‌شالله با کمک هواداران پرشور فولاد خوزستان و دیگر مردم فوتبال‌دوست استان تلاش خواهیم کرد تا در فصل‌جدید هم یک میزبانی و یک عملکرد خوب دیگر داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز