خبرگزاری کار ایران

فوتبال ایران از نظر هوادار دچار مشکل است؛

مرزبان: پدیده می خواهد مسیر آسیایی شدن را در پیش بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۰۱۴

آرزو دارم تراکتورسازی در لیگ برتر قهرمان شود چون مردم تبریز لیاقت این قهرمانی را دارند اما امیدوارم جام حذفی برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پدیده می خواهد با برتری مقابل تراکتورسازی مسیر آسیایی شدن در پیش بگیرد.

به گزارش ایلنا، علی‌رضا مرزبان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: سرنوشت طوری رقم خورده است که این فصل یک بازی بیشتر با تراکتورسازی انجام دهیم، از این بابت که در تبریز هستم، خوشحالم. وی افزود: جام حذفی طبیعتا قانون خاص خودش را دارد و هیچ تیمی نمی تواند از قبل ادعا کند که برنده است. تراکتورسازی در حال حاضر بهترین تیم ایران است که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. مرزبان خاطرنشان کرد: این تیم بازیکنان باارزشی دارد که هر روز بی حاشیه تر کار می کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان اذعان داشت: آرزو دارم تراکتورسازی در لیگ برتر قهرمان شود چون مردم تبریز لیاقت این قهرمانی را دارند اما امیدوارم جام حذفی برای ما باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پدیده بعد از هفته های ابتدایی در لیگ برتر مسیر نزولی را طی کرده است، تصریح کرد: ما در بازی هایی که نتیجه نگرفتیم خوب بازی کردیم و این یک مسئله اساسی است. ما در چند بازی مصدوم و محروم داشتیم و یک تیم که از لیگ یک به لیگ برتر آمده به خاطر محدودیت در قوانین جذب بازیکنان لیگ برتری با مشکلات زیادی رو به رو می شود.

مرزبان در پایان گفت: فوتبال ایران از نظر هوادار دچار مشکل است، چون هویت این فوتبال زیر سوال رفته است. درگیری بزرگ ما بر سر این مسئله است که هواداران ما به این نتیجه رسیده اند که نتایج بیرون از زمین رقم می خورد و این به فوتبال ما ضربه می زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز