خبرگزاری کار ایران

باید از حقوق‌ داوران دفاع کنیم؛

برادران: محسن قهرمانی از نیم فصل‌دوم سوت می‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۵۳

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: محسن قهرمانی اگر از نظر آمادگی جسمانی مهیا باشد در نیم فصل دوم سوت خواهد زد.

رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: محسن قهرمانی اگر از نظر آمادگی جسمانی مهیا باشد در نیم فصل‌دوم سوت خواهد زد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی برادران اظهار کرد: به دنبال دیدار و نشست با مدیرکل‌ورزش و جوانان استان درخصوص مسایل مختلف فوتبال استان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که این جلسات ادامه داشته باشد. دریافتیم دغدغه جدی مدیرکل هم موضوع فوتبال استان است و فرصت بسیاری است تا از ظرفیت‌های مدیرکل که اولین سال حضور در مدیریت استان را تجربه می‌کند استفاده کنیم، حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم و روابط خود را توسعه دهیم.

وی در رابطه با حل مشکل محسن قهرمانی گفت: امروزه ما باید از حقوق‌داوران در سطح‌ملی دفاع کنیم و قدر چهره‌های برتر و آن‌هایی که باعثغرور و افتخار استان و کشور هستند را بدانیم در رابطه با مشکل محسن قهرمانی با عسگری مسئول دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مذاکره داشتیم که به امید خدا از نیم فصل دوم اگر از نظر آمادگی جسمانی مهیا باشد همچون محسن ترکی به داوری خواهد برگشت و نتیجه آن رشد داوران جوان استان هست.

برادران با اشاره به انتخاب حسن نوری به عنوان دبیر هیأت استان تصریح کرد: وی یکی از بهترین مدیران بوده و مسوولیت ۳ رییس هیأت را در کارنامه کاری خود دارد و در مقاطع مختلف نایب‌رییس و دبیر هیأت فوتبال استان بوده و خوشحالیم که در کنار ایشان و تیم قبلی و جدید بتوانیم با همفکری جمعی در رشد و اعتلای هیأت فوتبال استان تلاش کنیم.

برادران افزود: در بحثکمیته داوران، با وجود داوران ارزشمندی چون ترکی، قهرمانی، سخندان، کامرانی‌فر و فریمانی ما قطب داوری کشور هستیم و از وجود احسان عباس‌نژاد هم به عنوان رییس این کمیته بهره می‌بریم و آراسته نیز به عنوان دبیر کمیته داوران به جمع ما اضافه شده، در قسمت آموزش محسن ترکی، رضا سخندان، کامرانی و قهرمانی کلاسهای داوری برگزار کردند، امیدواریم بتوانیم از پتانسیل‌های موجود بهره‌وری کافی را داشته باشیم.

رییس هیأت فوتبال استان در ادامه با اشاره به اینکه خراسان رضوی از قطب‌های قوی فوتسال کشور است، اظهار کرد: با حضور کریمیان به عنوان رییس کمیته فوتسال به دنبال میزبانی فوتسال در سطح ملی و فراملی هستیم با همدلی و همفکری و همیاری موجود و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و کفاشیان و نبی که از هیأت استان دارند، امیدوارم به خواست خدا شاهد برنامه‌های خوبی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز