خبرگزاری کار ایران

تنها فدراسیون فوتبال مقصر نیست؛

گروسی: ساختار مدیریتی فوتبال کشور مانع پیشرفت می‌شود / حل مشکل فوتبال با خصوصی‌سازی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۶۲۱

برخی منتقدان می گویند بودجه مناسبی به فدراسیون فوتبال تعلق نمی گیرد این مشکل ناشی از اتکای فدراسیون به بودجه دولتی است که با خصوصی سازی حل می شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: با توجه به ساختاری که در حوزه مدیریت فوتبال داریم هیچ وقت شاهد یک منحنی به سمت پیشرفت نخواهیم بود و دائما با فراز و نشیب روبرو هستیم.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی با بیان اینکه ساختار فوتبال کشور بر اساس مدیریت دولتی نتیجه نمی دهد، گفت: بعید می دانم تا زمانی که فوتبال در کشور خصوصی سازی نشود، بتوانیم شاهد نتیجه گیری مناسبی از این حوزه باشیم.

نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس تصریح کرد: در تمام دنیا هدایت باشگاه‌های ورزشی به شرکت‌های خصوصی واگذار می شود و تیم ها به دنبال بهترین بازیکن ها از اقصی نقاط کشور خود و یا حتی جهان می گردند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم دنبال کردن جدی راهکارهای خصوصی سازی مجلس، عنوان کرد: با توجه به ساختاری که داریم هیچ وقت شاهد یک منحنی به سمت پیشرفت نخواهیم بود و دائما با فراز و نشیب روبرو هستیم.

گروسی در ادامه به اشکال ساختاری حوزه فوتبال کشور اشاره کرد و یادآور شد: فدراسیون فوتبال تنها مقصر اشکالات حوزه فوتبال کشور نیست بلکه مشکل ساختاری باعثبروز مسائل مختلف شده است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان به انتقاداتی مبنی بر کاهش بودجه فدراسیون فوتبال اشاره و خاطرنشان کرد: برخی منتقدان می گویند بودجه مناسبی به فدراسیون فوتبال تعلق نمی گیرد این مشکل ناشی از اتکای فدراسیون به بودجه دولتی است که با خصوصی سازی حل می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز